Zimmern86 Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 fikk en mail i morges fra en viss John Store. Det sto følgende: Hallo, Good Morning, og har du fortsatt har bilen for salg? hvis det er svært interessant i å kjøpe det og kan du beskrive den nåværende tilstand, og Når sist fikk du kjørte den og gi meg beskjed prisen du skal salg det også la meg ha ditt mobilnummer i tilfelle kontakt, og jeg bor på Canada Ontario så ber vi komme tilbake til meg asap.I avvente svar. Min e-post adresse er ausjohnstone@googlemail.com Hilsen Hello, Good Morning and do you still have the car for sale? if so am highly interesting in buying it and can you describe it's present condition, and When last did you drove it and let me know the price you intended to sale it, Also let me have your mobile number in case of contact and i live at canada ontario so kindly get back to me asap.I await your response. My Email address is ausjohnstone@googlemail.com Regards Men det beste er jo at jeg hadde lagt ut annonse på autodb.no om at jeg ønsker å kjøpe førerdøra til A3`n. Skivebom der ja, merklig oversatt.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Ingen tvil... Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 haha:P ja den er til salgs jeg kan nåes på tlf 02800:P Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 pass opp Zimmern!!! hehe... d dær lyser det svindel av... Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 vært litt kult å sjekka ut saken da, bare gitt feile opplysninga da:p Har fått rare tlf på jobben fra 003847... Tok tlf engang, da hørte jeg en kar som sa hello, la på:p Han har vist ringt til flere oxo.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TT Racing Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Fikk en lignende mail i forrige uke :) "Hello seller, I saw your advert while surfing via the internet and am willing and interested to buy it from you. Get back to me via my email if it is still available for sale. Are you the owner ??? What are the conditions ??? Send its recent pictures if available.What is your last offer? (PRICE) I look forward to read from you soonest. Best Regards Maria Moore." Siter -1969 Ford 17m -1986 ford scorpio -1976 Ford Taunus -1987 Mercedes 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smygel Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 hm.. jeg fikk akk den samme mailen i dag.. så blir litt morro og se hva som skjer, jeg ga ikke ut mere opplysninger en det finnes på autodb, og sa at jeg ønsket helst cæsh for dette.. hm.. akk samme mail som Zimmern86.. oppdatering kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonzT Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Hallo, Good Morning, og har du fortsatt har bilen for salg? hvis det er svært interessant i å kjøpe det og kan du beskrive den nåværende tilstand, og Når sist fikk du kjørte den og gi meg beskjed prisen du skal salg det også la meg ha ditt mobilnummer i tilfelle kontakt, og jeg bor på Canada Ontario så ber vi komme tilbake til meg asap.I avvente svar. Min e-post adresse er ausjohnstone@googlemail.com Hilsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonzT Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Hallo, Good Morning, og har du fortsatt har bilen for salg? hvis det er svært interessant i å kjøpe det og kan du beskrive den nåværende tilstand, og Når sist fikk du kjørte den og gi meg beskjed prisen du skal salg det også la meg ha ditt mobilnummer i tilfelle kontakt, og jeg bor på Canada Ontario så ber vi komme tilbake til meg asap.I avvente svar. Min e-post adresse er ausjohnstone@googlemail.com Hilsen Jeg svarte på en høfflig måte og fikk følgene tilbake: =========== Thanks for your quick responds, i will buy your call because I do business in buying and selling all type of car so I buy used car all round the Europe and repairs it and resell it again. I will like to inform you that the Payment will be by Certified Cheques/bankers draft in euro and it will include EXCESS for the Clearing and Shipment this meant for the shipping agent that will come for the pick up of the car in your address. Your seeking price was please tell me your price in euros (.....0euros ). Payment will be issued and sent as soon as you forward the details stated below. So I'd appreciate the pics, although i have already loves the car from the advert and its a beautiful machine and wants to go for it. Feel free to contact me on this number +447946784949, or just send me an email. My current address is 25 SKIPTON HSE LONDON SEH 2HS. Please get back to me with this information to enhance the payment. 1. Name on the payment slip (Certified Cheques/bankers draft ) 2. Full contact Address including postal code........... 3. Tel/Personal mobile number............. I will be looking forward to hear from you. Thank you for your time. Yours faithfully Er merklig når en canader ikke kan engelsk,og dette minner veldig om fremgangsmåten til nigeriasvindlerene. Så styr unna folkens,ikke gi ut noen personlige opplysninger eller prøv og ring dem opp.. De får en mail tilbake fra meg nå der det kommer til og stå en rekke stygge ord:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonzT Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Foresten,ble ikke stygge ord men følgende med nummeret til Økokrim: I recon this is a scam... If not please contact me on my job phone witch is: 0047 23291000 Ask for: Will Svindledeg Thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Foresten,ble ikke stygge ord men følgende med nummeret til Økokrim: I recon this is a scam... If not please contact me on my job phone witch is: 0047 23291000 Ask for: Will Svindledeg Thanks Hehe.. den likte jeg :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasch Raceing Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 dette mottok jeg i dag og akkurat det samme,canda osv, 01.03.09 lite sannsynelig at dette er ikke,så mye styr går man ikke igjennom for og kjøpe en gammel 83 mod opel corsa hehe.. håpløst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smygel Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Takk for rask respons, jeg vil kjøpe samtalen fordi jeg gjøre forretninger i kjøp og salg av alle type bil, så jeg kjøpe bruktbil alle rundt i Europa og reparasjoner og videreselge det igjen. Jeg vil gjerne informere deg om at beløpet vil bli ved Sertifisert Cheques / bankfolk utkast i euro, og den vil inneholde overflødig for clearing og Forsendelse dette betydde for shipping agent som kommer for hakke opp den, det bil i adressen din. Ditt søker prisen var vennligst fortell meg din pris i euro (..... 0euros). Betaling vil bli utstedes og sendes så snart du videresender Detaljer oppgitt nedenfor. Jeg vil derfor sette pris på bildene, men jeg har allerede elsker bil fra advert og en nydelig maskin og ønsker å gå for det. Ta gjerne kontakt meg på dette nummeret +447946784949, eller bare sende meg en epost. min nåværende adresse er 25 Skipton HMS LONDON SEH 2HS. Vennligst gå tilbake til meg med denne informasjonen til å forbedre betaling. 1. Navn på betaling slip (Certified Cheques / bankfolk utkast) 2. Full kontakt Adresse inkludert postnummer ........... 3. Tel / Personal mobilnummer ............. jeg svarte: Hey. Okey. i anderstand. The prise in the add is 1,234.44 EUR but i wil give you this car for 1000 EUR In this kinde of a deal. I am happy with cash if that is not a problem for you. ore else, i dident anderstand exacktly what you ment. I need to take new pictures if you want to. tlf : 0047 40206538 addr: Grønlandsleiret 0190 Oslo Oslo Norway sorry my english. Mvh Kim. (samme opplysninger som i autodb.no... fikk svar: betalingen bli med certifield sjekk som betyr at pengene dine vil være tilgjengelige innen 5days, også gjøre oppmerksom på at betalingen skal være i en overskytende beløp når du vil sende overskytende beløp til shipping agent som vil komme på bilen plukke opp Jeg vil sende betaling sjekk til deg og ta til banken din og få pengene dine innen 5day og du vil sende de resterende pengene til shipping agent som vil komme til adressen din fpr bilen plukke opp, så du kan fortelle m, e få alle detaljer, fulle navn, adresse gate, by, postnummer, telefonnummer. payment will be by certifield cheque which mean your money will be available withing 5days, also make note that the payment will be in an excess amount while you will send excess amount to the shipping agent that will come for the car pick up i will send the payment cheque to you and to take to your bank and have your money within 5day and you will send the remaining money to the shipping agent that will come to your address fpr the car pick up, so you can let m,e have your full details, full name, address street, city, postal code, telephone number. jeg svarte: og denne sjekken sender du i posten eller? hvorfor sende mere penger en det den koster slik at jeg må sende deg penger tilbake? du har fått full informasjon.. og når kommer han for og hente bilen? om han sender meg en sjekk i posten, kult, da går jeg i banken og løser den ut om det er dekning på den, men han har jo ikke annet en navn og addr.. nei huff, at jeg gidder å bruke tid på han er jo bare fordi jeg er nyskjerrig på hva som kommer til og skje.. jeg er ikke dum når det gjelder svindel, så blir jo spennende og se hvordan info jeg kan luke ut fra han ettervert, evt om han klarer og svindle meg alikevel :D good lyck jhon.. :P (med stave feil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Hello! I wanna buy your company! Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 No thanks.... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg