ZAbatmaN Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 kanskje det ender med at du svindler han:P Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Virker som det er høysesong for svindlere, jeg får daglig mellom 5 og 10 slike mailer.. Jeg krysser dem bare av og sletter dem fortløpende, ulest. Måte på hva jeg gidder å bruke tid og energi på.. Lurer bare på når det skal stoppe?! Må jeg skrive slibrige svar tilbake? Som jeg gjorde til et visst opplegg fra Israel ang American Green Card.. Jeg var så dum at jeg begynte å fylle ut et skjema på nettet av ren nysgjerrighet på hva dette var, men før jeg var ferdig så angret jeg og la ned sida.. Plutselig ringte mobilen.. Jeg var akkurat kommet så langt i skjemaet at jeg hadde fyllt inn mobilnr mitt, men når det kom mer og mer personlige spørsmål ante jeg ugler og droppa å fylle i mer. Men tydeligvis ble det jeg skrev registrert mens jeg skrev det. For mobilnr mitt og mail addr fikk de tak i uten at jeg bekreftet eller lagret noe som helst.. Var en fyr med gebrokken engelsk som utga seg for å ringe fra Statene, skjult nr selvsagt! Skulle ha ut av meg alle mulige personlige opplysninger, drit og dra! Og jeg ble skikkelig plaget med en meget høflig automatisk mail med jevne mellomrom etter dette, med samme spørsmål hver gang.. Jeg måtte sende bilder av meg og evt barn, og alle personalia for å delta i lotteriet. Kjøss meg en viss plass!! Tilslutt besvarte jeg denne automatiske mailen som det sto at man ikke kunne besvare.. Og jeg skrev, på engelsk, at jeg via kontakter hadde sporet opp hvem de var og hvor de holdt til.. Og nå hadde jeg blitt så forbanna lei av dem at jeg kom til å samle en gjeng helsprø kompiser som elsker å knuse kneskåler med balltre, og spandere på dem en liten ferie til Israel.. Snakkes!! Siden det har jeg ikke fått en eneste liten mail til fra dem.. :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Var det ikke en liknende tråd på forumet for en tid tilbake, der vedkommende på pur f... dro det så langt han/hun kunne og rett og slett drev gjøn med de? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zyrax__ Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=537344 Les si nei til sjekk.... Siter 00 Lexus is200 04 Nissan Navara(solgt) 99 Lexus is200(solgt) 89 Audi 90(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smygel Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 okey, vet ikke helt hva jeg skal si nå, men, *orker ikke gå på hotmail og copy nå sorry* men han sa at sjekken er navnet mitt skrivd på og sendt i posten, når min bank har godkjent og løst ut denne sjekken hans og jeg har cæsh i handa, da kan han bare ta den jævla stygge bilen min han, da er jeg mere en fornøyd for og si det sånn. men hva om han raner meg i samme slengen, etter kontrakt? aha, jeg er i banken å setter pengene inn på konto med en gang jeg har de i handa mi..! yeah, da er "gjemt" en annen ting, hva om han ikke likte bilen? er ikke han som henter den, har jeg plikt til og "hente" den da? betale shipping osv for å få den tilbake til meg her i norge? KAN JEG tape penger på han? hvordan isåfall, hjelp forum :) vi skal (jeg skal) finne ut hva fyren pønsker på... er han ærlig bare dårlig til og gjøre forettninger, flink svindler, dum, smart, midt i mellom.. vi prater om han som om vi har kjent han lenge med klare tydlige meldinger om dømt han til SVINDLER. jeg er spent på denna sjekken, har aldri løst ut en sjekk før, har også informert politiet slik at jeg 100% hvet at jeg ikke har gitt for mye opplysninger.. men de stussa på sjekk, men jeg gir ikke ut konto nr mitt og det sjønte han jo.. peace people.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smygel Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 hæ hæ.. luringen..! da må jeg ordne det sånn at banken han sender meg sin sjekk for det jeg skal ha for bilen.. bankremisse, og han shipping duden må jo gjerne bli med i banken i tilfelle jeg kan gi han beskjed om at handlen er avlyst, jeg kan ta i mot juling :D jeg kan gi julig ;) jeg har tlf og nr til snut og han bøffa ikke bilen min over å ut. stor takk til Zyrax__ ..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Smygel.. Du er rettogslett ikke så veldig lur.. Håper du taper massemasse kr :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mundus Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 (endret) Kjenner igjen denne svindelen. De sender deg en falsk sjekk på ett større beløp enn prisen, for deretter og be deg sende de det ekstra beløpet over western union eller lignende. Når du sender inn sjekken til banken din, vil de sette beløpet inn på kontoen din ganske fort hvis sjekken er en grei forfalskning. Deretter etter 3-4 uker vil sjekken bounce, og banken vil ta tilbake penga. Og du sitter der med sjegget i postkassa. Skal du handle med folk fra utlandet er bank overføring ett must. Western union og div anonyme betalingsider på nettet er ikke lurt og bruke! Husker en fyr som trodde han kjøpte seg en feit merce for 40 000$ med egold, og der satt han uten bil eller penger. Endret Mars 3, 2009 av mundus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokassa Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 avtal møte, ta med en god gjeng gærninger og bare grisebank de som dukker opp. Svindlere har jeg ingenting til overs for:D fikk noe lignende i mail i dag jeg å, men sletta den bare uten å lese. Siter Ska'ru ha bil, kjøp Volvo ;P Min Volvo 940LT '95 http://www.bilforumet.no/900-serien/198777-volvo-940-lt-95-a.html#post2211403 Volvo 240 isbil prosjekt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/184248-volvo-240-gate-isbil-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 (endret) fikk den ny mail idag, fra Ebay.com faktisk, der en person skrev følgenede: Why would you do this to me you received the package 6 days ago and still no word on the payment ... you will not get away with this . I have your address and will be paying you a visit these days. æ har verken kjøpt, elr hørt nå fra den selgeren! da jeg trykket på linken som fulgte med, så kom det fram ei melding om at dette er svindel. My rart på nette ass.. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAP I.dll?ViewItem&item=30007391346 6&sspagename=ADME:B:AAQ:US:1 Item: (300073913466) Endret Mars 3, 2009 av Zimmern86 Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokassa Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Er vel kanksje ikke så lurt å blande seg inn i detta? Bare slett det, ikke trykk på linker osv. Utrolig hvor mye virus og div program det er rundtom, som gjør at andre får full tilgang til din pc og opplysninger. IKKE trygt! Jeg sletter bare alt av sånne dustemailer uten engang å åpne. Siter Ska'ru ha bil, kjøp Volvo ;P Min Volvo 940LT '95 http://www.bilforumet.no/900-serien/198777-volvo-940-lt-95-a.html#post2211403 Volvo 240 isbil prosjekt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/184248-volvo-240-gate-isbil-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Er vel ebay brukerkunnskap at man ikke bryr seg om det som lander i mailen, men kun meldinger på selve ebay. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 fikk den ny mail idag, fra Ebay.com faktisk, der en person skrev følgenede: Why would you do this to me you received the package 6 days ago and still no word on the payment ... you will not get away with this . I have your address and will be paying you a visit these days. æ har verken kjøpt, elr hørt nå fra den selgeren! da jeg trykket på linken som fulgte med, så kom det fram ei melding om at dette er svindel. My rart på nette ass.. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAP I.dll?ViewItem&item=30007391346 6&sspagename=ADME:B:AAQ:US:1 Item: (300073913466) hehe... høres arti ut.. gi en lyd om han kommer da:P hehe.. husk å skriv bokmål Zimmern eller så kjæm Moderator å knærte innlægge dett!!hehe... Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokassa Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Denne kom til meg via hotmailen i dag: ATTN: SIR/MADAM. WINNING NOTIFICATION Congratulations, you have won £2,500,000.00 GBP in the Canadian Lottery Promotion. Your email address was sellected, as a winner in the second category winners. In cash credited to Reference number (EAAL/9080118308/05). (Batch No. Lotto 6/49). For convertion to your currency (go to) http://www.xe.com NOTE:To confirm that you have the winning number for the Wed Feb 4 2009 15 16 22 31 43 44 Bonus 32 Draw visit: (http://www.canada.com/findit/lotteries/index.html) confirm under lotto 6/49. All participants were selected randomly from World Wide Website through computer draws system and extracted from over 10 000 00 companies and personal e-mails. For security reasons you are advised to keep your claims/winning information confidential till your claims is processed and your money remitted to you via telegraphic bank transfer to your nominated banking account. Contact your agent for more details. You are advised to get in contact with your claims agent (Mr. Castle Trevor Allan) for processing of your winnings for quick and urgent release. To avoid unnecessary delays and complications please quote your reference numbers in any correspondences with your claims agent MR. CASTEL TREVOR ALLAN. . ================================= MR. CASTEL TREVOR ALLAN. FOREIGN SERVICE MANAGER (MIDLAND FINANCE UNITED KINGDOM) P O BOX 1010 LIVERPOOL, L70 1NL. PHONE:+447031979972 EMAIL: trevorallan24@gala.net ================================= For due processing and remittance of your prize money to a designated account of your choice. Siter Ska'ru ha bil, kjøp Volvo ;P Min Volvo 940LT '95 http://www.bilforumet.no/900-serien/198777-volvo-940-lt-95-a.html#post2211403 Volvo 240 isbil prosjekt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/184248-volvo-240-gate-isbil-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 trenger jo ikke akkurat å væra rakettforsker for å skjønne at det er pisspreik at du har vinni i et ENGELSK lotteri om du ikke har deltatt i det. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg