Gå til innhold

Frozen's A4 TQ 97 mod

Ranger emnet


frozen

Anbefalte innlegg

Kommer en liten update nå er alle deler skiftet og bilen klar for etterkontroll.Var et sant h... og få av boltene til bærearmer men brukte muttertrekker da kom de som et skudd,en halv time så var armen skiftet på ene siden.Skal skifte ut netting med orginal grill nede,cat-delete er bestilt og når feriepenger kommmer blir det Fmic.Lakke skjørtet helt ned bak gikk fri for lakk.Nye skjørt skal monteres da disse er sprukket,de er ferdig lakket og klar.

 

IMG_0313.jpg[/img]

IMG_0312.jpg[/img]

IMG_0314.jpg[/img]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kunne gjerne tenkt meg og slippe den ned enda mer,men er ikke justerbart på denne,så gidd ikke legge i masse tusen bare for 3-4 cm,så den får være som den er.Leppa di Hansi gjorde seg bra,sideskjørta skal også på de er ferdige til og settes på da disse er sprukket pga brøytekanter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et lite problem etter jeg kjøpte bilen.Har et vanvittig sug i tanklokket.Kjører jeg hardt er det en intens hyling som skjærer i ørene til og med inni bilen.Skal da nesten ikke klare og skrue det opp pga vacumet som danner seg.Skal det være slikt eller er lokket gåent.Kan jeg fjerne ventilen som sitter der,virker som den ikke får nok lufting.Noen som har vært borti dette?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har ettermontert xenon i dag i alle 4 lyktene,det jeg lurer på om noen har vært bortig at nærlysene blafrer når bryter står helt nede,tar jeg bryter helt op er det borte.Regner med det er pga spenningen i automatiske kjørelys er mindre enn når de er slått på.Harikke koblet rele på de er dette kanskje løsningen noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ettermontert xenon i dag i alle 4 lyktene,det jeg lurer på om noen har vært bortig at nærlysene blafrer når bryter står helt nede,tar jeg bryter helt op er det borte.Regner med det er pga spenningen i automatiske kjørelys er mindre enn når de er slått på.Harikke koblet rele på de er dette kanskje løsningen noen som vet?

 

det er fordi audi har dimma ned spenninga til 9,5v når bryteren er helt nede og 12v når den er helt oppe :op:

 

koble på rele? hvordan da?

- 04 audi a4 tq

x 03 vw passat tdi

x 99' audi a4 1.8t

x 89' audi 80 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var problemet løst med xenon lysa.Tok av deksel nede veg gulv på høyre side a-stolpe.Tok av rosa kontakt med gul og gul/hvit ledning og blindet denne slik at strømmen på bryter i posisjon 0 stopper der.Nå går det 12 volt frem til lysa på auto kjørelys og da fungerer xenonlysa på posisjon 0 og.Ellers betalte jeg bare 150 kr pr sett fra usa,pluss innkjøpt precut solfilm til hele bilen for 3 hundre kr.35% fremme og 20% på de 5 vinduene bak.Latterlig billig spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har lest alle veier opp og ned ang.monteringen av resirkventilen.Er så mange som mener det ene og det andre ang den mest optimale måten og montere denne på.Er det noen som vet med sikkerhet hvordan den skal stå.Skal bunn på ventil inn på innsugslangen eller skal den på siden av ventilen inn på innsug.Kan noen hjelpe meg slik at det blir garantert rett.Slik den står nå hos meg er bunn montert i innsugslange og siden er montert i turbotrykkslangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår