mazdafreaks Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 http://www.ebay.com eller de der selger de rimelige lmm, man kjøper kun sensoren og setter over i din, koster lite, og sies de skal vera bedre enn de originale,, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hess Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Jeg har nettopp kjøpt meg en Passat 2002 mod. Tidligere eier hadde akkurat samma problemet. Å det som var problemet var egr-ventilen. Når den ble bytta ble bilen helt fin igjen! Siter Nissan Primera SRI 2.0 96-mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runehp Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Bytter man denne delen selv? Hvor sitter delen? Har håndbok, men det står ikke noe om den der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hess Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Går sikkert ann å bytte delen selv. Hvor den sitter har jeg ikke peiling på. Var bare tidligere eier som sa den var bytta pga av problemer med bunndraget. Sikkert noen andre her inne som veit det. Siter Nissan Primera SRI 2.0 96-mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Du kan ikke mene at du kan handle LMM fra biltema og sette på bilen din!?..... Så enkelt er det ikke kompis! Det er en grunn til at du ikke får handlet visse pirat deler til biler, og må kjøpe originalt! LMM er bl.a en del av dette! og jeg tviler på at biltema har noe slit i utganspunktet.. skulle det såffal være universalt !? biltema har denne delen i sitt utvalg, og den er nok sikkert laga av bosch den og. Den er ein del billigare enn orginalt, og levetida kan ikkje vere noko serleg dårligare enn orginaldelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runehp Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Har nok konstantert at det ikke er luftmassemåleren. Mange har trøbbel med n75-ventil som fører til lavt turbotrykk. Har noen erfaringer å dele ang. dette? Ellers leser jeg noe om EGR? Må man demontere hele turboen og katalysatoren for å skifte disse delene? Jeg har inntrykk at dette er noen små deler.. Sliter litt med dieselfilter også. Siden bilen er tyskimportert, kan det hende at det sitter annet dieselfilter på enn det som er på norske modeller? Får stadig feil filter. VAG ville ha 1500 kroner for feilsøk/diagnose. Litt i overkant for å bruke en datamaskin i 5 minutter..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.