boof Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 er det noen som har M3Speil til 240 liggende som de gjerne skulle ha kvitta seg med? ellers så kan dere gi en link til en side som selger disse speilene. passer m3speilene til 740 på en 240? Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Finnes det? Tviler ihvertfall på at det ligger hjemme i så mange hjem.. 740 passer ikke.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Desember 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 det er jo noen 240'er som kjører rundt med det da. ikke spør meg, bare vet at det ser veldig tøft ut med M3 speil på en 40 Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Da tror jeg det må være noe spesial laget noe.. har sett det til 740, men aldri til 240.. Men jeg er ikke 100% sikkert.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Desember 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 på http://www.volvonet.org/tpc/main.htm har de M3speil til 700/900 serien, og der står det at med noen modifikasjoner kan de monteres på 240'n. så det var derfor jeg lurte på om det var noen som hadde noen til 240 serien Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg