skarptromme Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Hei! har en kompis som fylte spylervæske i vannbeholderen? har det noe og si? skal han bare skru av slangen nederst på radiatoren og slippe ut vannet. Eller kan han kjøre videre siden faren bare er at det kan skumme for mye. Håper på snarlig svar. Takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Husk at spylervæske hverken har frostbeskyttelsen eller korrosjonsbeskyttelsen motoren trenger. Jeg hadde tømt hele systemet og fylt opp med ny frostvæske. Skader ikke å bytte den en gang i blandt Mye ble fylt ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarptromme Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 ca 3 liter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarptromme Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 så du mener jeg skal skru av slangen nederst på radiatoren og slippe ut vannet og ta på frostvæske? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 så du mener jeg skal skru av slangen nederst på radiatoren og slippe ut vannet og ta på frostvæske? Ja. Men hvis det var nødvendig å etterfylle 3 liter er det vel ikke så farlig hva som er på den tanken.. bare en tanke Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarptromme Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Nei det er sant.. Tusen takk for hjelpa :) kom gjerne med noen flere innspill om du kommer på noe mer.. Jeg har lite peiling på bil og det har forsåvidt han også.. Han var bare redd for at motoren kunne gå til helvete.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Hvis man på noe som helst tidspunkt er nødt til å fylle 3 liter kjølevæske på en bil, så er det uansett et eller annet som har gått til helvete... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 sjekke om det er vann i olja ville jeg gjort før jeg hadde kjørt 1 meter til... ellers kan noe gå til helvette FORT... Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg