Gå til innhold

Nå trenger dennna gutten litt hjelp

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

Har god i gang med det siste innkjøpet av leketøy en ny Golf MK1 ikke noen GTI denne gangen men man har jo en dele bil.

Er akkurat ferdig for denne dagen å ribbe den nye og plukke deler av den andre. Lurte på om jeg skulle lakke/male den nye innvendig. Hva er da greit å bruke?

Bengalak hvordan er det når det gjelder overflaterust??

Hvem sveiser bur og hva er prisen??

Gleder meg som en unge til Sigdal :D

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

Pappa'n din sveiser bur... og da lover jeg deg at det blir ett solid ett ... :) og best av alt.. det er gratis :D (så å si...)

Han ville ikke isted sa han :(

ordner seg nok får bare spørre om han er glad i meg :D

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj.. få tak i rør så sveiser vi selv.. kan da ikke være så himla vanskelig?? skal da vel bare holde taket oppe når du legger den opp ned på sigdal... trenger jo ikke se pent ut eller være godkjent noe sted.. blir så bra så :D

ATSJO!!

men seriøst.. hvor får man tak i bur? Rally bur og bur som er bygget til biler som skal brukes til vanlig.. altså med baksete.. (f.eks til Celica GT4 eller Impreza)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

æsj.. få tak i rør så sveiser vi selv.. kan da ikke være så himla vanskelig?? skal da vel bare holde taket oppe når du legger den opp ned på sigdal... trenger jo ikke se pent ut eller være godkjent noe sted.. blir så bra så :D

ATSJO!!

men seriøst.. hvor får man tak i bur? Rally bur og bur som er bygget til biler som skal brukes til vanlig.. altså med baksete.. (f.eks til Celica GT4 eller Impreza)

Du får jo aldri et komplet bur som ikke tar plassen til de baki bilen, men du fårkjøpt halv satser hos pedersen motorsport i sarpsborg, kollevold på lier toppen og de fleste rally butikker også er det en hel haug med folk som bygger et til deg. Men de husker ikke jeg navnet på i fobi farten, men mange i sverige også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS2

Lurte på om jeg skulle lakke/male den nye innvendig. Hva er da greit å bruke?

Bengalak hvordan er det når det gjelder overflaterust??

Gleder meg som en unge til Sigdal :D

Grattis...

Når det gjelder maling, o.l. bruk Owatrol penetrende olje... kjempe bra mot overflate rust. har en liter stående. ring meg hvis det skulle være no!

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller hammerite(hammerslagslakk), det står på boksen "males direkte på rust"... Jeg kjøpte "lage selv bur" på pedersen motorsport i serp, det var mye knot, men det var billig, kosta 2lapper... Kan skaffe deg brukte rallypiggdekk hvis kjerra holder helt til vinteren:D Håpløst å kjøre på veien med, men det sitter noe sinnsykt på snø og is!!!

'93 mercedes 320TE

'03 peugeot 206sw

'68 white M6

'64 amazon HGV

osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by suggen

...eller hammerite(hammerslagslakk), det står på boksen "males direkte på rust"... Jeg kjøpte "lage selv bur" på pedersen motorsport i serp, det var mye knot, men det var billig, kosta 2lapper... Kan skaffe deg brukte rallypiggdekk hvis kjerra holder helt til vinteren:D Håpløst å kjøre på veien med, men det sitter noe sinnsykt på snø og is!!!

Brukte Rally pigg dekkk sa du???

Ja takk tar det jeg også.

For jeg skal bare teste Alfa på is i vinter to dobble, sperre og ispigg Oooooouuuuuu kan det bli bedre.

Så har du to 14" er det knall har du 4 er det super knall

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider