Gå til innhold

Kjøpt ny golf 2

Ranger emnet


Furie

Anbefalte innlegg

Vært å kjøpt en golf 2 i dag, modellen kalles visst "Fire and Ice". Noen som vet mer om hva dette betyr?

- Kun interiøret?

Kanskje noen kjenner til bilen fra før også?..

 

Selger mente motoren hadde injection, men det er ikke GTI. Hm. Er det dette på vanlig Golf da?

 

Planene for denne er ikke helt sikre enda, da vi også har en golf 2 GTI som trenger litt omtanke og kjærlighet;)

 

Se forøvrig link til annonse for mer info:

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16461452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært å kjøpt en golf 2 i dag, modellen kalles visst "Fire and Ice". Noen som vet mer om hva dette betyr?

- Kun interiøret?

Kanskje noen kjenner til bilen fra før også?..

 

Selger mente motoren hadde injection, men det er ikke GTI. Hm. Er det dette på vanlig Golf da?

 

Planene for denne er ikke helt sikre enda, da vi også har en golf 2 GTI som trenger litt omtanke og kjærlighet;)

 

Se forøvrig link til annonse for mer info:

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16461452

 

Skal være sportsinteriør i den også er det vel en spesiell farge. Det stemmer at det finnes 1.8i som ikke er GTi. Den har en snillere topp enn GTi og du kunne velge om du ville ha K-jet eller monotronic insprut. (du har nok k-jet)

 

Ser ut som om du muligens trenger en bakskjerm, si ifra for jeg har nye sånne liggende. (i tillegg til en masse annet stasj til G2)

 

Holder til i Ås jeg også.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være sportsinteriør i den også er det vel en spesiell farge. Det stemmer at det finnes 1.8i som ikke er GTi. Den har en snillere topp enn GTi og du kunne velge om du ville ha K-jet eller monotronic insprut. (du har nok k-jet)

 

Ser ut som om du muligens trenger en bakskjerm, si ifra for jeg har nye sånne liggende. (i tillegg til en masse annet stasj til G2)

 

Holder til i Ås jeg også.

 

Aha, takk for finfin info ;) Trenger nok ny baksjerm ja, samt den delen som holder skjermen. Trenger også felger og baklykter.

 

Mulig å komme å kikke en dag på det du har kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke ut som samme farge som på din dette. denne er mørkere lilla.

 

Syns den så ganske så lik ut jeg. Ganske møkr min også. Nesten svart om det ikke er noe sollys/ lys som skinner på den. Mener fargen het noe som Black pearl eller no... Husker ikke helt

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår