ingevel Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 fikk denne mailen av en potensiell kunde: Kommentar: Hallo, Good Morning, og har du fortsatt har bilen for salg? hvis det er svært interessant i å kjøpe det og kan du beskrive den nåværende tilstand, og Når sist fikk du kjørte den og gi meg beskjed prisen du skal salg det også la meg ha ditt mobilnummer i tilfelle kontakt, og jeg bor på Canada Ontario så ber vi komme tilbake til meg asap.I avvente svar. Min e-post adresse er ausjohnstone@googlemail.com Hilsen Hello, Good Morning and do you still have the car for sale? if so am highly interesting in buying it and can you describe it's present condition, and When last did you drove it and let me know the price you intended to sale it, Also let me have your mobile number in case of contact and i live at canada ontario so kindly get back to me asap.I await your response. My Email address is ausjohnstone@googlemail.com Regards svarte med denne: koffor skal du kjøpe min bil da det sikkert finnes slike biler o canada?? men men ,,, biler startet eg for ca to uker a\siden. det er noe med bremsene som er gale med den... skal ha 10000 fikk svar igjen: Takk for rask respons, jeg vil kjøpe samtalen fordi jeg gjøre forretninger i kjøp og salg av alle type bil, så jeg kjøpe bruktbil alle rundt i Europa og reparasjoner og videreselge det igjen. Jeg vil gjerne informere deg om at beløpet vil bli ved Sertifisert Cheques / bankfolk utkast i euro, og den vil inneholde overflødig for clearing og Forsendelse dette betydde for shipping agent som kommer for hakke opp den, det bil i adressen din. Ditt søker prisen var vennligst fortell meg din pris i euro (..... 0euros). Betaling vil bli utstedes og sendes så snart du videresender Detaljer oppgitt nedenfor. Jeg vil derfor sette pris på bildene, men jeg har allerede elsker bil fra advert og en nydelig maskin og ønsker å gå for det. Ta gjerne kontakt meg på dette nummeret +447946784949, eller bare sende meg en epost. Min nåværende adresse er 25 Skipton HMS LONDON SEH 2HS. Vennligst gå tilbake til meg med denne informasjonen til å forbedre betaling. 1. Navn på betaling slip (Certified Cheques / bankfolk utkast) 2. Full kontakt Adresse inkludert postnummer ........... 3. Tel / Personal mobilnummer ............. Jeg ser frem til å høre fra deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Svindel så det hyler etter.. Mange slike tråder her.. Lur han trill rundt.. Si at bilen står på båten på tur til han ellerno.. :p :D Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Er ikke bare kanskje det der nei. Utifra telefonnummeret har karen tydligvis ikke bestemt seg for om han er fra London, Ontario, eller London, England :P Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 Fikk akkurat samme mail istad på min bil..Er så svindel de greiene der Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Nok en elendig svindel :D Men som han sier selv "jeg har allerede elsker bil fra advert og en nydelig maskin og ønsker å gå for det" :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Altså.. bare det at både norsk og engelsk er eeeelendig der gjør jo at det ringer alarmer og bjeller i hue og ræva på meg.. ;) Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Fikk en slik jeg også :D Hallo, Good Morning, og har du fortsatt har båten for salg? hvis det er svært interessant i å kjøpe det og kan du beskrive den nåværende tilstand, og Når sist fikk du usedit og gi meg beskjed prisen du skal salg det også la meg ha ditt mobilnummer i tilfelle kontakt, og jeg bor i Canada Ontario men er i Storbritannia for business urpose så ber vi komme tilbake til meg asap.I avvente svar. Min e-post adresse er gofjohnstones@googlemail.com Hilsen Hello, Good Morning and do you still have the boat for sale? if so am highly interesting in buying it and can you describe it's present condition, and When last did you usedit and let me know the price you intended to sale it, Also let me have your mobile number in case of contact and i live at canada ontario but am in Uk for business urpose so kindly get back to me asap.I await your response. My Email address is gofjohnstones@googlemail.com Regards Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 haha hadde bare begynt å le jeg av en sånn mail :P sorry ass men gidder ikke bry meg om noen som ikke er sikker på hvilket språk dem skal skrive på engang :P Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Det er moro å kødde med dem da, bare svar masse tull og finn på ting slik at du lurer han trill rundt og samtidig bruker opp tiden hans. Da gjør du jo faktisk verden en tjeneste, siden du lar svindlerne bruke energi på å svare på tullemail i stedet for å lure andre potensielle offere. :) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg