Gå til innhold

MIN GOLF V T(e)DDI

Ranger emnet

jettamaster

Anbefalte innlegg

Hvor kjøpte du senkesettet fra og hva kostet det?

eg kjøpte det hos parts & retards. http://www.partsandretards.com/

han skaffer det meste av senkesett i forskjellige prisklasser og kvalitet og ikkje minst kjempe service.:):)

eg var å henta meg felger igår.

liten snik titt

DSC_3231.jpg

det viser seg og at batteriet mitt er defekt. den tar ikkje mot lading. det vert kjøpt i februar så i mårra skal eg få bytta det.

er det nokon som veit ein grei plass man kan koble til ekstra interiørlys som går på dimmebrytaren??

prøvde å måla meg på pluggen til anlegget men fant ingen som funka.

på det gamle anlegget eg hadde RCD300 så dimma lyset seg i spillaren når eg dimma instrument lysa.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

da har eg fått stelt litt md bilen i helga:)

begynte med helga slik.

DSC_3476.jpg

DSC_3477.jpg

endte med slik

DSC_3488.jpg

DSC_3518.jpg

DSC_3525.jpg

DSC_3519.jpg

DSC_3529.jpg

det subber litt bak i dei verste humpane, men eg skal heva den litt bak.

den subber litt framme og, mest i skruen til innerskjermane. så den skal eg fjerne og få valset litt.

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rekner med dette er rett montering av fjørane bak.

DSC_3497.jpg

brukte vel 4 timer forran, manglet ein del verktøy så eg måtte finna andre løsninger. hadde eg hatt alt så hadde det tatt ca 3 timer. bak brukte eg 1,5t på einesida og 30min på den andre.:):)

fekk og montert dei andre frontlyktane eg har byggd om.

DSC_3510.jpg

DSC_3513.jpg

det var ganske rått med sort innmat og led's:):)

eg får ikkje heilt fram lokken med på bildane.

når eg har på kun leds så lyser hovedlysa og langlysa veldig svakt, slik det blir eit blåttskjær i lykta var ganske sliligt men det skjer bare avogtil, forsvinner vedkjøring. grunnen er vel at strømmen går gjennom motstanden til ledsa og gir litt strøm til resten men eg får ikkje feil i autocheck. men ein diode kan og løyse det, men eg får sjå kva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 18x8 felger med 225/40 du har og kva slags innpress har du?

stemmer at det er 8x18" et35 med 225/40-18 dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags verktøy var det man hadde bruk for? Lurte på dette siden jeg snart for mine coilovers og skal til med å gjøre det samme på min bil snart. Brukte du luftverktøy? Prøver å få tak i en luftskralle så jeg får løsnet stabstaget på demperene foran.

luftskralle er eit must å ha når du skal skifte dempare.

eg tok ein del bilder av byttingen så det kommer ein tråd om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

luftskralle er eit must å ha når du skal skifte dempare.

eg tok ein del bilder av byttingen så det kommer ein tråd om dette.

Ser fram til den tråden. Ble grådig bra med senkingen! Vi skulle fått til et lokaltreff for oss Golf 5 gutta her i Bergensregionen snart! Skal du på Vårmønstringen med Golfen i år da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fram til den tråden. Ble grådig bra med senkingen! Vi skulle fått til et lokaltreff for oss Golf 5 gutta her i Bergensregionen snart! Skal du på Vårmønstringen med Golfen i år da?

eg veit ikkje om eg skal på vårmønstringen. kansje kansje ikkje, skal eg så blir det muligens med vacn bergen viss dei får plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har eg fått gjort litt til med bilen.

pga av ein skadet finger så får eg ikkje gjort så veldig mykje.

eg har fått montert frontleppa

DSC_3781.jpg

resultatet vart ikkje så veldig bra. vart litt "matt" men skal prøva å polera det opp.

sidelistane skal lakkerast, men sidan leppa vart så dårlig så veit eg ikkje om eg skal lakka sjølv, muligens det blir levert til lakkerer. og da blir vel bakfanger og levert inn, muligens heile fronten viss det ikkje blir for dyrt.

lakkert. har og tenkt på å lakke alt matt svart, dvs frontleppe, dørlister og bakfanger. men det er bare ein tanke.

har og fått hevet bak

DSC_3762.jpg

montert trykkmåler

DSC_3790.jpg

og anna små knask som dette

DSC_3789.jpg

og dørlister, men har ikkje bilde av det.

har og fjerna kula på hengerfestet, men kontakten står igjen. eg skal fjerne alt

men da blir det eit hull igjen etter det. så da blir det enten kjøpt ny, plastsveisa igjen viss eg skal lakkere eller bygge litt eksos.

tenkte å fjerna midtre og mellomste potte og få 2x3" utblås midt på slik eg får brukt hullet til hengerfestet. blir litt cooper s look da;);) men er bare ein tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst å fikse litt på bakfangeren.

blir det overkill å ha to utløp, ein på kvar side.

slik som dette?? "fiksa" i paint;)

eksos1.jpg

eller ha ein på midten slik:

eksos2.jpg

eg klare ikkje heilt å bestemma meg.

eg står mellom 4 valg. enten blir det dobbel eksos, ingen synlig eksos, eksos på bare 1 side eller bare drite det i denna omgangen.

eg må nesten høre litt på priser for nedre del av fangeren før eg gjer noko.

fått pris på 4000kr + mva for lakkering av bakfanger, leppa forran og listane. da var litt dyrt.

muligens eg skal lakke alt utanom bakfanger. trenger kansje hengerfestet snart da eg skal kjøpe meg ein ny plass og bu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider