pollja Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 kjøpte corrado for ikke så lenge siden. første jeg jor var å åverhalle g-laderen. men når jeg hadde satt den på igjen, fjusket den når den kom opp til 0,8 bar ladetrykk. var mindre reimhjul på når jeg kjøpte den. det er effektanlegg på den bare. jeg trur den får for lite bensin. siden det ikke er gjort noe annet med den. hjelper det da å skifte chip ? for da får den jo mere bensin. eller må jeg kjøpe meg bensintrykkregulator å dyser? help me!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Gratuler med bil! å chippe hjelper neppe. Finnes mange tråder om hva du skal gjøre for å få bilen til å gå normalt, bruk søkefunksjonen. Noen søkeord: -CO-pot -vacuumslange -blå temp sensor Dette hjelper deg godt på vei. Btw, legg ut noen bilder av bilen... Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Hvis jeg forstår deg rett, så har du satt på et større reimhjul(originalt) etter overhalinga? Dersom bilen hadde mindre reimhjul, så står det sikkert en chip i den også. Da bør du enten bytte tilbake til det reimhjulet som sto på før, eller bytte tilbake til original chip. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg