crezit Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 jeg har trekker'n til 799 var biltema , har ikke funnet noe enda den ikke klarer , har skrudd endel bolter som sitter som faen , den kommer etter kort tid , kompressoren har mye å si på det endelige utfallet , jeg selger kompressorer til daglig ,samme med muttertrekkere. dog får man jo muttertrekkere som ikke trenger så høyt og følsomt med luft for å få skikkelig drag på selve trekkeren , de koster også deretter! Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finntroll Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Har RC trekker fra Mekonomen. Kosta rundt 2 store. Funker dritbra :) Blir deprimert i forhold når jeg må bruke trekker fra Biltema. Hehe. Siter Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Skal du ha en lufttrekker må du legge ned i allefall 1500 kroner for å få en god en. Biltema sin er slapp og må smøres veldig ofte. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Endte opp med den fra biltema til 400 elns. Funker som f. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg