Gå til innhold

Forumet trenger en oppryddning

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

når admin kommer med slike kommentarer!

Opprinnelig skrevet av Margido

Nå vet jeg ikke helt hvor Røyken er, men du må jo iallfall ha røyka noe helt sprøtt siden du kommer med noe sånt.

haha, hvorfor er han admin?

Vel, selv om jeg er moderator har jeg lov å si min mening. Dog kan jeg være enig at jeg var litt for krass i innlegget mitt, så jeg fjerna det. Trolling på et forum er aldri populært, noe du også burde vite.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du fjærna det fordi du er redd for å miste adminretighentene dine!

du fjærna det fordi du er redd for å miste din stillig her på forumet!;)

Tror nok ikke Margido mister noe ved å svare deg.

Tror heller du bør tenke over hva du skriver og hvordan du oppfører deg på forumet, du har fått advarsler før. ;)

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, 3-4 stk:D ^^

Men er ganske mange som klager på dere? hva tror dere er grunnen til det?

Og du lærte ikke etter de første advarselene du fikk!

Vi har jo slettet endel tulletråder etc og de som har startet eller svart i de blir jo sure.Men etter litt forklaring så innser de som oftest at det var det beste.

Vi gjør feil vi og men prøver etter beste evne til å rette de opp igjen.

Men, er du ikke endel av løsningen for et bedre forum.Så er du endel av problemet.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ihvertfall er viktig er at folk sier ifra dersom de blir utsatt for personangrep, eller på annen måte føler seg støtt. Bruk "rapporter"-knappen, eller send en av oss en PM.

vet at jeg sikkert skulle ha brukt 10 sek ekstra på å lete men hvor er rapporterings knappen?

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider