oslogutt79 Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Jeg har en Garmin nuvi 360 som begynner å bli noen år. Ser på nye nuvimodeller at det er en del som er fiksa på softwaren. Man kan blandt annet sett farten selv om man bruker navigasonen, ikke bare når man ikke har lagt inn en rute. Spørsmålet er om det er noen som vet om det går an å bruke nyere software til andre modeller på min gamle nuvi 360?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Ikke det at jeg kan noe om Garmin, men siden din nå begynner bli noen år ville jeg kjøpt en ny GPS. Får jo de kjempebillig nå. Kjøp TomTom! ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Holde deg til Garmin du, om du er fornøyde med det ;) Jeg har hatt begge deler, i de fleste nyere variantene...og du blir uansett fornøyd uansett hva du velger av de to merkene. Om du registerer enheten på garmin.com, så finner du vel ut om det finnes nyere software til den? Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg