abcandreas Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Hvordan er det å bygge om til åpent luftfilter på disse? Noen som har bilder/linker? Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Det samme lurer jeg på også! Skulle til å spørre om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Setter bare inn innsats filer på de bilene, gjorde dette på min 320 i hvertfall, er vel noe av det samme på en 330? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Ingen som vet noe om åpent luftfilter på disse alså? =( Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 blir jo åpent da du setter inn et KN filter i steden for det orginale da. ??? Det er et insats filter. _Hvorfor ha et åpent luftfilter i motorommet da du taper efekt på det? pga varme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Må sørge for at det kommer rikelig med frisk luft til et eventuelt åpent/powerfilter. Men er ikke noe vits med ett annet luftfilter da sånn hk messig. Men kan være noe plomberinger av luftstrømmen da som man sikkert kan åpne opp. Tok nettopp ut en trakt i luftfilterboksen på min egen. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 han her har nok åpent luftfilter. pluss effektanlegg. sykt rå lye i denne 330d. kunne tenkt meg det samme. er jo litt lyden vi er ute etter også? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 hehe, samme ulgle lyden jeg hadde i min bmw jo. men min var enda høyere. det har alt med eksos og gjøre. jeg hadde bare 1Kat og strakt 2,5" hele veien. da kommer den en meget pen ule lyd. var også KN filter på min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 har lyst å vite hva slags lyd som kommer av åpentluftfilter på bilen, men jeg har ikke sett noen som har gjort det. Sportseksos skal jeg ha! noen som har noen priser? Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Har du ikke noen kompiser som sveiser? , lag en hurtig inn og utkobling på Kat, er det jeg skal gjøre med min, sitter jo 2 katter på min bil. så skal lage en hurtig kobling på kat og på bakpotte, så er det bare og sette det over til orginalt da man vill. for jeg skal kjøpe meg downpipe fra tyskland til min bil, som fjerne den første katten også, fra turboen. så blir det bare bakpotten som demper. Veit ikke om du greier og hnte fram den ule lyden med og bare ha sport anlegg. Du hører mere turbo lyd da du har åpent lyft filter. da du girer på lave turtal med ladetrykk, så hører du en fin gurgle lyd fra snurra. Vist jeg får fikset litt i helgen så skal jeg se om jeg får lagt ut litt lyd:) Jeg hadde egentlig planer om at svendsen eksos skulle få lov til og sveise mitt anlegg, men de har ikke lov til og ta vekk noe som er påbudt. men i sverige så regner jeg med at det er litt anderledes. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg