Gå til innhold

Nye støtdempere ødelagt ?

Ranger emnet

Skaret

Anbefalte innlegg

Heisann.

Kjøpte meg nye støtdempere for en stund siden til kadetten min, men har ikke begynnt å skifte før nå. Men det som er, at de nye støtdemperne er likedan som de gammle :eek: de nye støtemperne klemmer jeg sammen lett, og den kommer ikke ut igjenn av seg selv, eneste forskjell jeg ser er at det er lekarsje på de gammle. Noen som hvet hva det er ?

Må de nye luftes eller noe ?

Mvh Kent Daniel R.Skaret :D

Endret av Skaret

Kjøretøy: Opel Kadett E 91 Mod, Mazda 626 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein støtdempar skal ikkje komme ut av seg sjølv. Montert på bilen gjer den slik at fjæra sakte kjem i normal stilling. Prøv å spenn fjæra sammen og slepp, då farer den veggemellom og anbefalast og ikkje prøvast! Slik blir det på bilen og, bilen gyngar som bare det, og det er det støtdempearne hindrar og gjer ei sikker og komfortabel kjøring. Og du må nok "lufte" støtdemperane sidan dei er nye, det gjer du ved å "dra den frå hverandre" og dytte den sammen igjen. Gjer dette nokon gonger pr støtdempar!

Håpar du fekk eit greit svar, er ikkje så flink til å forklare...

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein støtdempar skal ikkje komme ut av seg sjølv. Montert på bilen gjer den slik at fjæra sakte kjem i normal stilling. Prøv å spenn fjæra sammen og slepp' date=' då farer den veggemellom og anbefalast og ikkje prøvast! Slik blir det på bilen og, bilen gyngar som bare det, og det er det støtdempearne hindrar og gjer ei sikker og komfortabel kjøring. Og du må nok "lufte" støtdemperane sidan dei er nye, det gjer du ved å "dra den frå hverandre" og dytte den sammen igjen. Gjer dette nokon gonger pr støtdempar!

Håpar du fekk eit greit svar, er ikkje så flink til å forklare...[/quote']

Tusen takk :)

Dette var til stor hjelp, kunne ikke fått et bedre svar :)

så stor takk til deg :pray

Kjøretøy: Opel Kadett E 91 Mod, Mazda 626 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider