jonleo Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Så, folkens, nå har flere av dere sjansen til å få tatt livet av endel av deres fordommer og holdninger mot Islam. :D Tett på Nett med imam Mehboob-ur-Rehman Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Leste litt av spørsmålene og svarene. Og jeg må jo si, det var jo veldig brae svar han kom med... Snakke seg bort bort booort :S Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Det er ironisk at han selv etter tjuefem år ikke kan norsk og må forholde seg til en tolk for å kommunisere med journalisten. Uansett, du liker å flamebaite, Jonleo? :D Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 har nå lest gjennom endel av spørsmålene å svarene.. det han der sier kan vel på ingen måte brukes som en norm for muslimene i norge! norsk lov kolliderer på ingen måte med islams låver? kan vel bare nevne hallalkjøttet, som er slaktet på en bestialsk måte, og kan kalles dyremisshandling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rpv Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 har nå lest gjennom endel av spørsmålene å svarene.. det han der sier kan vel på ingen måte brukes som en norm for muslimene i norge! norsk lov kolliderer på ingen måte med islams låver? kan vel bare nevne hallalkjøttet, som er slaktet på en bestialsk måte, og kan kalles dyremisshandling.. Hva er det som er så bestialsk med hallal slakting i forhold til vanlig slakting? Vi har jo hallal slakting også her til lands. Rart at norske myndigheter godtar hallal slakting om den er så bestialsk, vi har jo ganske strenge regler for dyrevelferd her til lands. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Hva er det som er så bestialsk med hallal slakting i forhold til vanlig slakting? Vi har jo hallal slakting også her til lands. Rart at norske myndigheter godtar hallal slakting om den er så bestialsk, vi har jo ganske strenge regler for dyrevelferd her til lands. vel, med tanke på at hallalslakting innebærer at dyret skjæres over strupen mens det er ilive er jo ganske bestialsk spør du meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 vel, med tanke på at hallalslakting innebærer at dyret skjæres over strupen mens det er ilive.. Er ikke andre dyr som slaktes i norge levende nårt de blir slaktet, eller har jeg gått glipp av noe.. Ja de blir bedøvet med elektrosjokk eller bedøvelse så vidt jeg vet. Men de er fremdeles levende på et vis.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Han svarte godt jo, og gir inntrykk av at det ikke er religionen som er så forskjellig, men kulturen rett og slett. Ikke noe nytt med andre ord, og jeg mener fortsatt at innvandrere skal få beholde religionen sin, men de må tilpasse seg kulturen og levemåten vi har her. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Uansett, du liker å flamebaite, Jonleo? :D Hvis å flamebaite er det jeg tror det er, så.. kanskje, ja? (Nei, jeg er ikke sikker på hva det betyr :P) Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Han svarte godt jo, og gir inntrykk av at det ikke er religionen som er så forskjellig, men kulturen rett og slett. Ikke noe nytt med andre ord, og jeg mener fortsatt at innvandrere skal få beholde religionen sin, men de må tilpasse seg kulturen og levemåten vi har her. Religion, kultur og levemåte går vel mye hånd i hånd, egentlig. Igjen er det, som i de fleste andre tilsvarende saker, enkeltindivider som får all oppmerksomhet - som oftest negativt, det er det media liker - og setter standard for folks oppfatning av en stor gruppe mennesker. Noe som fort blir helt, fullstendig feil og bakvendtland. Vi har jo per definisjon religionsfrihet i dette landet? Så, all den tid man har rett til å utøve sin egen religion, må man også få leve den helt ut så lenge det ikke kolliderer med norsk lov. Islam, kristendom og jødedom blant andre har faktisk utspring (i utgangspunktet) fra den samme guden, og de samme verdiene og "lovene". Tror ikke det er så mange som faktisk har tenkt over det.. Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rpv Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 vel, med tanke på at hallalslakting innebærer at dyret skjæres over strupen mens det er ilive er jo ganske bestialsk spør du meg.. Dyrene som hallal slaktes er akkurat like bedøvd som dyrene som slaktes på vanlig vis, ihverfall her til lands. Så vanlig slakting er akkurat like bestialsk som hallal slakting her til lands, andre steder i verden foregår det nok slakting som for oss fremstår som bestialsk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 (endret) Syns enkelte nordmenn virker ganske trangsynte jeg.. "Forstår du hvor provoserende det er Når dere som i mine øyne er gjester i landet mitt,kaller oss vantro syndere??????.I mitt hode er det ikke plass til slike som deg i Norge!!!" Lurer på hva "Liv" mener med "slike som deg" her.. Muslimer? Kjenner egentlig jeg blir litt flau over å være norsk jeg.. "Dåkker træng fan ikkje kåmme hit å kræv d å d andre, ikkje arbeie dåkker, ikkje jåbbe 80% av dåkker og ikkje klare dåkker å oppføre dåkker heller. D e fan ikkje førr ingenting at norske fængsel e full av sånne såm dæ. Kan fan ikkje innrætte dåkker ætter vårres måte å være og leve på!" Eirik Endret Mars 1, 2009 av eiriksmil Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 "Dåkker træng fan ikkje kåmme hit å kræv d å d andre, ikkje arbeie dåkker, ikkje jåbbe 80% av dåkker og ikkje klare dåkker å oppføre dåkker heller. D e fan ikkje førr ingenting at norske fængsel e full av sånne såm dæ. Kan fan ikkje innrætte dåkker ætter vårres måte å være og leve på!" Jeg fikk vondt inni meg av og lese det der. Om man skal ytre meninger i offentlig fora, så burde det faen meg være et krav om tilstrekkelige kunnskaper hva angår språk. Nå skal ikke jeg utrope meg til en engel på dette punket, men jeg hever meg ihvertfall 10 hakk over personen som skrev det der. Ja, 80% av alle innvandrere i Norge jobber ikke. Ja, det er sant det. Såklart er det sant. Urk. Nakkeskudd for faen, NAKKESKUDD! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Det store problemet med islam er vel det at man vet aldri hva enhver muslim mener og tror, da det finnes like mange induviduelle tolkninger av Koranen som det finnes Imamer. Han her virket (etter sigende) som en ganske åpen og innsiktsfull kar, men du skal vel (desverre) ikke lenger enn tre blokker nedi gata for og finne en som mener at alle ikketroende burde tortureres i ett symbolsk antall dager, for og så henrettes på åpen gate. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Og du skal heller ikke lete lenge før du finner en snauklipt nynazist som mener at jøder er dyr, og at den ariske rase må beseire alle andre menneskeraser før det kan bli fred i verden. Radikale finner man i alle folkeslag, religioner og samfunnslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg