Dr_S Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 "shariamuslimer" faktisk... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=537422 i NORGE ja!;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 (endret) nå er det bilforumet blitt et sted hvor rasism blir spredt,blant andre norske web sider......jeg melder meg ut snart,om det fortsetter sånn....det burde ha stått:)dewt norske bilforumet bare for kristne)hahahahahahaha. gennerelt dere liger veldig veldig lavt når det gjelder respekt og forståelse av andre verdier...desverre..jeg hade et annet bilde av det norske samfunet før jeg komm hit,men jeg har sett ting som jeg var sikker på om att dem ikke eksisterer her.... Endret Mars 3, 2009 av Mr.mekanikk Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Riktig.. Er for eksempel så lei av argumentet med: "Jasså, muslimer skal få moskéer her, men tror dere vi nordmenn hadde fått kirker der nede??" For det første er muslimer en litt større gruppe enn nordmenn. For det andre, skal ikke iallfall vi være noe bedre enn dem? Skal vi nekte dem noe på bakgrunn av at de kanskje nekter oss noe? Folk sier Siv Jensen er tøff fordi hun tør å debattere om dette. Jeg syns hun er feig, som flytter folks fokus vekk fra miljø- og finanskrise-debattene.. Leser man partiprogrammet til FrP kan man trekke ut at det er et parti med facistiske trekk. Er det riktig at et parti med facistiske trekk har 30% av Norges velgere? Eller er det litt skremmende? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Riktig.. Folk sier Siv Jensen er tøff fordi hun tør å debattere om dette. Jeg syns hun er feig, som flytter folks fokus vekk fra miljø- og finanskrise-debattene.. Leser man partiprogrammet til FrP kan man trekke ut at det er et parti med facistiske trekk. Er det riktig at et parti med facistiske trekk har 30% av Norges velgere? Eller er det litt skremmende? Eirik miljø ja, du er klar over at det myndigheter tjener fett som f... på det? du har ikke skjønt at det er derfor det er så mye mas om dette?! da har du litt å lære:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Jo, jeg vet politikere kan bruke ting til sin fordel. Jeg kan si det samme om FrP og innvandrerdebatten, de tjener velgere på det.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 nå er det bilforumet blitt et sted hvor rasism blir spredt,blant andre norske web sider......jeg melder meg ut snart,om det fortsetter sånn....det burde ha stått:(norske bilforumet bare for kristne)hahahahahahaha dere liger veldig lavt når det gjelder respekt av andre verdier,generelt som nasjon...norske folk, er en liten bonde nasjon som lever i fjeller med geiter og kuer,man kan ikke forvente noe annet når det gjelder respekt og forståelse av andre verdier.... Jeg må si jeg synes det er trist og leit at du skriver sånt. Men det sier jo litt, hvis det er sånn du oppfatter Norge. Må si jeg til tider blir direkte flau over endel av mine landsmenn.. Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 når man blir streifet med disse tankene da reagerer man selvfølgelig..det som ble sagt fra min side det var en rask handling så jeg mener ikke det virkelig.men det er en ting til;invandrere kan ikke være skyldige for alt av dritten som skjer i det lille Norge.dere MÅ kunne skille mellom forskjellige nasjoner som bor her i norge.jeg er fra bosnia faktisk,selv om jeg er muslim og er stolt av å være det,vi er ikke like alle sammen.I det lille Norge skjer måånge andre ting som dere burde rette øyene deres til....men det som skjer er att folk bryr seg om andres problemer,og glemmer sine egne.det kan diskuteres i evighet,i bosnia vi har en utrykk;Rydd opp foran huset dit,før du går til andre(venner,naboer osv) Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Riktig..Er for eksempel så lei av argumentet med: "Jasså, muslimer skal få moskéer her, men tror dere vi nordmenn hadde fått kirker der nede??" For det første er muslimer en litt større gruppe enn nordmenn. For det andre, skal ikke iallfall vi være noe bedre enn dem? Skal vi nekte dem noe på bakgrunn av at de kanskje nekter oss noe? Sorry for at jeg spør, men hvor har du kjøpt crack'en din? NORDMENN trenger ingen kirker. Kristne derimot, og DE er en litt større gruppe enn Nordmenn når det kommer til Muslimer. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Sorry for at jeg spør, men hvor har du kjøpt crack'en din?NORDMENN trenger ingen kirker. Kristne derimot, og DE er en litt større gruppe enn Nordmenn når det kommer til Muslimer. hva prøver du til å si??att alle dere norske har såå "stor tro"???dette er latterlig:))Norge er bygget opp på kristne verdier men det er veldig veldig få kristne å finne på her i norge...moralske ting liger lavt for tiden her,det gjelder alle vestlige land.... Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 hva prøver du til å si??att alle dere norske har såå "stor tro"???dette er latterlig:))Norge er bygget opp på kristne verdier men det er veldig veldig få kristne å finne på her i norge...moralske ting liger lavt for tiden her,det gjelder alle vestlige land.... Hva med og faktisk forstå det jeg skriver før du begynner og kommentere hvor latterligt det er? Det jeg mener det at ingen nordmenn drar noen andre steder og krever kirker fordi "kristen" og "nordmann" ikke er det samme. En kristen kan gjerne krever kirker over alt for hva jeg bryr meg, men en "nordmann" er noe helt annet. Blir som og si at en "iraker" og en "muslim" er det samme. Finnes da sikkert Irakere som ikke er muslimer. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Sorry for at jeg spør, men hvor har du kjøpt crack'en din?NORDMENN trenger ingen kirker. Kristne derimot, og DE er en litt større gruppe enn Nordmenn når det kommer til Muslimer. PMer deg nummeret hans.. Hvis du ser igjennom tråden og leser litt rundt ser du at det er mange andre som sier dette, og faktisk mener det.. Standard-setningen fra hylekoret: "muslimene i Norge får kirker, men hadde vi nordmenn fått kirker i utlandet tro?". Kristne er en sidestilt gruppe med muslimer ja, ikke nordmenn. Det var også mitt poeng.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 PMer deg nummeret hans.. Hvis du ser igjennom tråden og leser litt rundt ser du at det er mange andre som sier dette, og faktisk mener det.. Standard-setningen fra hylekoret: "muslimene i Norge får kirker, men hadde vi nordmenn fått kirker i utlandet tro?". Kristne er en sidestilt gruppe med muslimer ja, ikke nordmenn. Det var også mitt poeng.. Eirik Det jeg tror mange mener med dette utsagnet er vel det at mange føler at folk kommer til norge og KREVER ditt og KREVER datt; men hvis en jeve nordmann hadde dratt ditt og KREVD i hue og ræva ville de blitt steinet eller lynsjet på stedet. En ting er og spørre pent om man kan få en ting, og saklig begrunnet hvorfor, f.eks. at dette er en vesentlig del av deres tro og kultur, og vil lette oppholdet deres. En annen ting er og sitte og hyle å skrike på møter om at man skal ha kuler og krutt, hvis ikke blir det hellig krig og wienerbrød oppetter øra. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 kan vi ikke bare legge saken død? så slipper jeg å lese de triste innlegga til eiriksmil?! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Nå har ikke jeg lest nettmøtet, jeg kommenterer bare diskusjonen som utviklet seg her. Jeg skjønner ikke at det er noe å lage debatt om. Islam er en religion som fordrer et levesett som er stikk i strid med de verdiene de vestlige landene står for, for ikke å snakke om den fremskredne sekulariseringen vi har. Muslimer snakker høyt om moral, men argumentet deres faller på sin egen urimelighet på grunn av ting som et forkastelig kvinnesyn, sosiale regler og verdier som hører til i en glemt fortid, og ikke minst hele greia med ære, æresdrap og andre æres-relaterte ting. Såklart, man har hele greia med å se ting fra flere sider og fremsette ønsker om å lære av andre kulturer, men da handler det plutselig om noe helt annet enn tilrettelegging for folk som ønsker å leve ut fantasiene sine. Personlig mener jeg at støtte til trossamfunn er sløseri med allerede pressede midler. Men når det kommer til religion generelt, så må jeg bare referere til fantasi-avdelingen på bokforum.no, da de sikkert vet om bedre alternativer til toalettlektyre. (Jeg er trøtt, men tror jeg fikk frem hovedpoenget mitt.) Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg