Gå til innhold

Tett på Nett med imam Mehboob-ur-Rehman

Ranger emnet

jonleo

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men meg bekjent så har ikke vi problemet med å steine voldtektsoffere, dødsstraff til homofile, og undertrykke kvinnfolk? Eller har det skjedd noe stort i Norge som jeg ikke har fått med meg siden jeg har jobba konstant overtid siden årsskiftet pga permiteringer?

:hide

nå har du bekreftet att du har lite peiling om andres folk religion og nasjon...det som du snakker om har du plukket opp fra den norske propaganda tv-en,og samt, en del av norske folk som er akurat som en swamp,suger in alt som dem ser eller hører uten å spøre seg selv om dette er riktig...kan noen si meg,hvor høy tall er av alle invandrere i norge,alt sammen???jeg gidder ikke å diskutere dette me d noen av dere,siden det finns en go del av muslim hatere her på forumet.....vær så god,dritt videre.hvor høy prosent er det norske som tror på Gud??20-25 prosent!!og dere kaller dere for kristent stat,latterlig:))))stort sett dere liger veldig lavt,når det gjelder moral:abortus,utroskap,alkohol,barnemishandlig.det siste har jeg ikke trod på før jeg komm hit...i tilleg regjering deres suger folk for penger,,bruker hver eneste mulighet til ta penger fra folk.såå høy skatt,minst 36 prosent osv.norsk industri går i overskudd hver eneste år, rundt 500 miliarder kronor.så har norge dårligste veiene i hele europa med så mye penger.vi i bosnia har bedre veier overalt og vi er ikke rike..alt koster som fæn,det er nesten umulig å leve her med våre lønn,invandrere er underbetalt generelt.når mann prøver å finne seg jobb, da ser norske folk "hvem" han er først.så blir vi tildelt det verste som mann kan få.uansett utdaning.dette er norsk retteferdighet???samt,snakker politikere om høy tall av arbeidsløse invandrere??fæen gi jobb til dem,folk vil jobbe og leve normalt akurat som alle de andre.de aller fleste er ikke glad og besøke sosial kontor og be om penger og hjelp,men folk er nødt til det man må ha noe å leve av.......jeg er helt enig med det att folk kastes ut av norge om dem har gjørt noe veldig galt.er helt imot omskjæring,og sånne ting.men vær så snille,det er veldig mye her som er galt.så ta dere av dritten i landet først.............jeg gidder ikke diskutere mere...bare et spørsmål;hvorfor er det 1,3 milion av hele norske befolkning på trygd,når invandrere alle sammen uttgjør ikke mere en 160 tusen personer??????

Endret av Mr.mekanikk

Bare kjør-så lenge det går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har du bekreftet att du har lite peiling om andres folk religion og nasjon...det som du snakker om har du plukket opp fra den norske propaganda tv-en,og samt, en del av norske folk som er akurat som en swamp,suger in alt som dem ser eller hører uten å spøre seg selv om dette er riktig...

Stemmer bra dette :)

Jeg skulle til å si at man kanskje ikke skal klage så mye over landet man bor i, men jeg kom på at man kanskje ikke blir så positivt innstilt når det faktisk er så mange som ser ned på deg pga. den du er..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel rett og slett det at det er så stort kultur-klash mellom den "østlige" og "vestlige" kulturen. Desverre har synet på innvandrere generelt blitt ødelagt av alle gjengene som utelukkende består av innvandrere, så nå går den gjeve nordmann med det inntrykket at alle innvandrere er kriminelle. Men vi må IKKE glemme det at det er en forskjell på oss, ungdommen, som sikkert er 90% av de som skriver her inne, og våre foreldre. Vi som har vokst opp, og sett nyansene, har et annet syn på innvcandrere enn det våre foreldre har, som mest sannsynlig har lagt opp mest av sin mening om innvandrere fra det de får høre igjennom Media. Og når var sist gang du så på forsiden av VG at Korva fra østlige russland vant en pris hos Gilde for hans pågangsmot og hardtarbeidende innsats?

Men jeg står fortsatt for det jeg sa tidligere; ANTI-rasisme har nesten blitt ett like stort problem som den faktiske rasismen; i dag kan man ikke siimot noe som har med innvandring og gjøre uten at en eller annen dekadent døgenikt spiller rasisme-kortet. Men er det alltid rasisme og ikke være enig i alt som har med innvandrere og innvandring? Jeg har egentlig bare lagt meg opp en grei og enkel regel; jobber de, oppfører som folk og viser en faktisk vilje til og ville bli en del av Norge, skal jeg gjerne hente dem på flyplassen personlig. Men folk som kommer hit kun for og snyte på dette gildet av penger dette landet har bygd seg opp, for og så spille på strengene for og hente inn resten av familien som også kan snylte; kanskje starte en liten gjeng for og kunne ta enda mer av kransekaka; de har ingen ting her og gjøre. Dette hørtes kanskje litt dramatisk ut, men satte det litt på spissen her. Enkelt forklart for de som ikke skjønte det; vil du bli en del av Norge, skal de få lov til det. Skal de bli en belastning, kan de dra seg til helvete ut.

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pray

Problemet er vel rett og slett det at det er så stort kultur-klash mellom den "østlige" og "vestlige" kulturen. Desverre har synet på innvandrere generelt blitt ødelagt av alle gjengene som utelukkende består av innvandrere, så nå går den gjeve nordmann med det inntrykket at alle innvandrere er kriminelle. Men vi må IKKE glemme det at det er en forskjell på oss, ungdommen, som sikkert er 90% av de som skriver her inne, og våre foreldre. Vi som har vokst opp, og sett nyansene, har et annet syn på innvcandrere enn det våre foreldre har, som mest sannsynlig har lagt opp mest av sin mening om innvandrere fra det de får høre igjennom Media. Og når var sist gang du så på forsiden av VG at Korva fra østlige russland vant en pris hos Gilde for hans pågangsmot og hardtarbeidende innsats?

Men jeg står fortsatt for det jeg sa tidligere; ANTI-rasisme har nesten blitt ett like stort problem som den faktiske rasismen; i dag kan man ikke siimot noe som har med innvandring og gjøre uten at en eller annen dekadent døgenikt spiller rasisme-kortet. Men er det alltid rasisme og ikke være enig i alt som har med innvandrere og innvandring? Jeg har egentlig bare lagt meg opp en grei og enkel regel; jobber de, oppfører som folk og viser en faktisk vilje til og ville bli en del av Norge, skal jeg gjerne hente dem på flyplassen personlig. Men folk som kommer hit kun for og snyte på dette gildet av penger dette landet har bygd seg opp, for og så spille på strengene for og hente inn resten av familien som også kan snylte; kanskje starte en liten gjeng for og kunne ta enda mer av kransekaka; de har ingen ting her og gjøre. Dette hørtes kanskje litt dramatisk ut, men satte det litt på spissen her. Enkelt forklart for de som ikke skjønte det; vil du bli en del av Norge, skal de få lov til det. Skal de bli en belastning, kan de dra seg til helvete ut.

dette er veldig bra sagt:)helt enig med deg...

Bare kjør-så lenge det går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider