Gå til innhold

Blå eller grønn Octavia Stv?

Ranger emnet

175GD

Anbefalte innlegg

Jeg er nå klar til å bestille ny Octavia Stv Elegance 2.0TDI DSG "Med alt". Men jeg sliter litt med å velge farge. Valget står mellom Storm Blue Metallic og Highland Green Metallic. Har sett noen få bilder av Octavia i Storm Blue Metallic, men har ennå til gode å se en Octavia i Highland Green Metallic. De få bildene jeg har sett av den blå synes de tonede rutene å være grønne, stemmer dette? Og hvis det bare leveres grønntonede ruter, så antar jeg at dette passer best til Highland Green Metallic? Noen som har synspunkter?

Forresten et trivelig forum dere har her, ramlet bare innom tilfeldigvis.

Kjør grønt, la bilen levere mest mulig CO2 til plantene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig forum dette ja :D

Jeg kjenner ikke til noe av disse fargene, har du noen bilder?

(Må lastes opp på separat nettsted som f.eks photobucket og linkes hit)

Det som også er viktig, er at fargen ikke påvirker negativt når du skal selge bilen igjen, så det bør være en farge som ikke stikker seg så mye ut.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå klar til å bestille ny Octavia Stv Elegance 2.0TDI DSG "Med alt". Men jeg sliter litt med å velge farge. Valget står mellom Storm Blue Metallic og Highland Green Metallic. Har sett noen få bilder av Octavia i Storm Blue Metallic, men har ennå til gode å se en Octavia i Highland Green Metallic. De få bildene jeg har sett av den blå synes de tonede rutene å være grønne, stemmer dette? Og hvis det bare leveres grønntonede ruter, så antar jeg at dette passer best til Highland Green Metallic? Noen som har synspunkter?

Hei. Jeg har storm blå metallic. Finner endel bilder av bilen min på denne linken. http://www.bilforumet.no/octavia/215937-psykopelles-garasje.html

Selv om du jo har sett endel bilder av den fargen allerede.....

Har sunset på min (tonede ruter) men har aldri tenkt på at det er noen grønnfarge i dem.

Lykke til med bilhandelen. Tror du blir fornøyd med Octavian. :-)

Endret av Psykopelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen ;)

Jeg sliter litt med å få satt sammen en Elegance med Highland Green Metallic!?

Gjorde et kjappt googlesøk, men fant kun denne fargen til BMW X5... likte den ikke så godt. Da hade jeg heller gått for Storm Blue.

Hva med Rød da? Den Corrida red er dødsstilig!

/M

Elegance med Highland Green Metallic er tilsynelatende mulig å velge på bilkonfiguratoren til dinbilpartner.no. Men dette er biler fra det svenske markedet. Har hørt at denne grønnfargen ikke er noe særlig.

Kjør grønt, la bilen levere mest mulig CO2 til plantene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elegance med Highland Green Metallic er tilsynelatende mulig å velge på bilkonfiguratoren til dinbilpartner.no. Men dette er biler fra det svenske markedet. Har hørt at denne grønnfargen ikke er noe særlig.

Ok, det forklarer litt hvorfor jeg ikke fikk det til på møllerbil`s sine sider :)

/M

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bør ta kontakt med dinbilpartner og be dem sjekke opp det fargevalget. På "bygg din bil" på skoda sine sider i Sverige er heller ikke highland green mulig å velge lenger. Og bilene fra dinbilpartner selges jo gjennom svensk forhandler.

Har selv kjøp bil gjennom dinbilpartner, og er veldig fornøyd med dem, men de klarer ikke alltid å holde sidene sine oppdatert med tilvalg og (i dette tilfelle)farger ved endringer fra fabrikk. Gjorde dem selv oppmerksom på feil da jeg kjøpte gjennom dem i fjor.

Om kronekursene holder seg som den er nå, så er det ett kupp å kjøpe i Sverige! :-) Spørs bare hvor lang tid det går før svenskene må sette opp prisene litt på bilene om svenskekrona fortsetter å være så lav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva må du gi for denne bilen? Vurderer en selv...men det blir vel en brukt en da

Lenke til kommentar
Del på andre sider