Gå til innhold

Min 240 Turbo

Ranger emnet


240gunnar

Anbefalte innlegg

Får vell lage en tråd om bilen min :)

 

Litt info om bilen:

 

- 90 mod

- B230FT

- Opplakert i orginal fargen (601) for 1-2 år siden

- Minimalt med rust, kun litt overflaterust

- Lesjø fjører

- Hvite blinkers rundt om

- JP felger i 15"

- JT 3"

 

Ting jeg har tenkt å gjøre med bilen

 

- Sperre

- Girkasse som tåler mere en m47`n

- Større turbo

- Alucooler

- Chip/er

- 531 topp

- Bilstein dempere

- Kappe en runde framme på fjørn

- Super DTM i 17"

- Bruke biln når jeg får lappen

 

Sikkert mere :)

 

 

Også litt bilder:

 

DSCF0336.jpg[/img]

 

DSCF0340.jpg[/img]

 

DSCF0342.jpg[/img]

 

DSCF0339.jpg[/img]

 

 

Også litt bilder av motorbytte:

 

DSCF0164.jpg[/img]

Illsint B230F med A-kam og K&N filter!

 

DSCF0292.jpg[/img]

 

DSCF0293.jpg[/img]

 

Sånn så den ut et par dager etter jeg hadde henta den

19012008006.jpg

 

Et bilde av da jeg hadde sveisa sperre :)

09062008.jpg[/img]

 

 

Oppdateringer kommer, håper på spørsmål og kommentarer :)

Endret av 240gunnar

1990 Volvo 240 B230FT

1986 Daihatsu Rocky

1989 Polaris indy 440

2001 Polaris Edge 600

1999 Cagiva Mito 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

såg veldig bra ut bilen din, rød bil er veldig fint spesielt med kvite blinklys rundtom og refleksplate :D men skulle kanskje fått deg en vinge av et slag :)

hvilken girkasse har du planer om? m90, getrag?

har du noen anelse på hvor mye mer effekt du vil få med 531 toppen i forhold til den orginale? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Har tenkt litt på den såkalte "classicvingen" eller noe sånt om jeg skal ha vinge.. Er litt usikker på hvilken girkasse jeg skal ha, men blir M90 eller 5 trinns getrag ;)

njaa, vet ikke hvor mye jeg får nå med orginal FT men rundt en 10-15hk mer med litt friskere motor kansje?

1990 Volvo 240 B230FT

1986 Daihatsu Rocky

1989 Polaris indy 440

2001 Polaris Edge 600

1999 Cagiva Mito 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Har tenkt litt på den såkalte "classicvingen" eller noe sånt om jeg skal ha vinge.. Er litt usikker på hvilken girkasse jeg skal ha, men blir M90 eller 5 trinns getrag ;)

njaa, vet ikke hvor mye jeg får nå med orginal FT men rundt en 10-15hk mer med litt friskere motor kansje?

 

blir nok bra det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :D

Ga 15 laks for bilen men var noen småting som måtte gjøres og 8 laks for turbomotorn med JT 3" men var kjørt LH 2,2 med den så måtte bytte diverse ting men hadde alt fra den gamle motorn også måtte jeg ha nye styrebokser :)

1990 Volvo 240 B230FT

1986 Daihatsu Rocky

1989 Polaris indy 440

2001 Polaris Edge 600

1999 Cagiva Mito 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde man ikke være litt forsikig med å legge ut burne videoer som viser skilt nr på nettet??? hørt om noen som fikk en feit bot for det:P da har jo politiet bevis..

 

Nr vises ikke på videoen..

1990 Volvo 240 B230FT

1986 Daihatsu Rocky

1989 Polaris indy 440

2001 Polaris Edge 600

1999 Cagiva Mito 125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde man ikke være litt forsikig med å legge ut burne videoer som viser skilt nr på nettet??? hørt om noen som fikk en feit bot for det:P da har jo politiet bevis..

 

hadde aldri lagt ut denne filmen på youtube viss skilt nr var synlig.

MVH Raymond Myrland

 

940 front ønskes.

960 intriør ønskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår