Motorhead89 Skrevet Mars 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2009 Hei. Kanten på hjulbuene har gjennomgått av salt og sand i vinter, og vil pusse ned å lakke opp igjen alle 4. Hva bør jeg bruke for å pusse den osv? Det er litt rust, men det er kun så vidt det kan kalles overflaterust. Trenger tips til: En måte å pusse av lakk og grunning, sandpapir? Noen form for rustbeskyttelse Grunning Lakk og klarlakk kjøper jeg på boks hos nærmeste lakkforhandler:) Er det noe annet jeg bør tenkte på? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Søk, Finner sinnsykt mange tråder om dette:P Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motorhead89 Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Her er jo også en sticky tråd som omhandler rust reparasjoner, sparkling og lakkering, rekner med at den virker enda Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg