Gå til innhold

Hvem ledning bakpå lysbryteren?

Ranger emnet

esekiel

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dritkult design:P hehe.. så bra at det funka da!!! da må jeg gjøre det på min også:P hehe... funka det som vi snakka om tidligere her lr? sånn at 0 på 0 åsså ppark på midten åsså alt på hakk 3? rått!!

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dritkult design:P hehe.. så bra at det funka da!!! da må jeg gjøre det på min også:P hehe... funka det som vi snakka om tidligere her lr? sånn at 0 på 0 åsså ppark på midten åsså alt på hakk 3? rått!!

Det funka bra. Når jeg starter bilen nå(da står den på 0) er alt lys av . Inni bilen lyser kun lyset på bryteren du kan vri på for å bytte lys og i tilegg knappen hvis du trykker AC inn. Ellers er alt mørkt, vrir jeg på park lyser kun park. Velger jeg langlys lyser vanelig lys og jeg kan bruke fult lys

:happyhappy:

Hallo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøøøft...:) akkurat som jeg ville at det skulle funke.. perfekt!! hehe... da må jag se om jeg får stikke ut den kabelen en dag.. tror en kompis av meg har sånn verktøy for å ta ut slike pinner. greit å gjøre det så en slipper å klippe liksom..

Team Low And Slow

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Skal det stå TFL på ledningen? lite å se. Den skal vel være gul, men jeg har flere gule:( ikke mulighet for å måle med multimeter, noen som kanskje har et bilde av hvilken ledning som skal klippes?

( )- 00´ Seat Toledo Sport.

(X)- 87´ Volkswagen Golf.

(X)- 97´ Seat Cordoba Se.

(X)- 88´ Bmw (e30) 320i.

(X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo bare å måle da... ha brytern helt til venstre, da skal du ha 12v på den ledningen. åsså vrir du den til høyre så skal den ikke ha 12v.. mulig esekiel fikser bilde til deg da det er kun han som har gjort dette... har ikke tid til å holde på med min egen bil vett.. så masse andre biler som ikke er mine å drive med:P

Team Low And Slow

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja er alltid bare å måle.. men har lånt bort multimeteret mitt, og er et tiltak å få det tilbake eller kjøpe nytt bare for den ene ledningen:S

Men om noen hadde et bilde, el kunne fortelle plasseringen av den, så hadde det vært fint:D

( )- 00´ Seat Toledo Sport.

(X)- 87´ Volkswagen Golf.

(X)- 97´ Seat Cordoba Se.

(X)- 88´ Bmw (e30) 320i.

(X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider