melbye... Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Har "Norsk" bil ja, skal se om jeg ikke får tatt en titt på det senere. Står nemlig ikke no tfl på min bil. Siter ( )- 00´ Seat Toledo Sport. (X)- 87´ Volkswagen Golf. (X)- 97´ Seat Cordoba Se. (X)- 88´ Bmw (e30) 320i. (X)- 03´ Motorhispania RX. (X)- 97´ Honda sfx. Hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lademoen Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Jeg elsker å bumbe tråder siden jeg ikke er her så ofte:p når det gjelder det spesialverktøyet, så er dette verktøyet en helt vanlig tang.. Bare å dra til pina tar deg, da napper du mest sannsynlig ut ledningen med et stålklips på enden(det klipset som er i bryteren som festes til ledningen inne i bryteren). Bare å bøye på plass den mothaken på klipset så skal det bare være å sette ledningen inn i bryteren igjen tror jeg. De fleste koblingspunkt fra vw er slik, men har aldri gått inn akkurat her. Skal ned å fjerne automatiske kjørelys nå, jeg går for TFL;) Siter Sju døgn i veka — alt som hadde blitt gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lademoen Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Forresten irriterende med lys når bryteren står på 0 ja! Har xenon i både kjørelys og langlys, og det _dreper_ jo ballasten når jeg starter bilen:p og på min bil er det litt lavere spenning på 0 enn på 1 viss dere skjønner, er ikke alltid spenningen er høy nok til å sparke i gang begge pærene samtidig-.- Så får se om jeg finner den TFL ledningen :D Siter Sju døgn i veka — alt som hadde blitt gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 prøvde dette her jeg og, på norsk bil! når jeg fjerna tfl så var parklys, og baklys fortsatt på :( Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esekiel Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Det er bra da. Bedre med park enn vanelig lys! Siter Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg