Gå til innhold

Er denne bilen værdt alle penga?

Ranger emnet

drobe

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Audi er jo generelt en bil med mye feil og ekstremt dårlig komfort.

Så den der, klarer du bevisst å prute minst 20.000 ned. Eller vurder en annen bil.

Hilsen misfornøyd 2008 Audi-eier.

enten så er du jævlig uheldig eller så kan du ikke kjøre bil. dårlig komfort kommer vel av att du har vært gjerrig på setevalg eller så har du en jævlig merkelig kropp. nei kjøp deg en sofa og sett inn i bilen din slik att du kan ligge og kjøre. har prøvd de fleste bilmerker og testa komfort og holdbarhet og lest på forumer i over 6 mnd om hva folk flest syns er best og da er det stor variasjon ,men audi holder koken ganske bra! jeg er storfornøyd med min, og mange andre med sin. grunnen til att det er så "mange" feil på audi er nok att nesten alle har audi jo. ikke mange som kjører feks ferrari = mindre feil. skjønner? mange kjører bmw = mye feil. just my 2 cents ,but the facts are in this case relevant;)

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal komme med min uttalelse, jeg mener bilen er verdt rundt 170, hvis ikke du får den for det burde du finne en annen.

Jeg har hatt audi selv 97 mod quattro avant, samme motor som denne:) bilen jeg hadde var grei, men begynte å bli slitt når jeg solgte den(hadde da gått 200k) og for å si det slik quattro virker.

Jeg ville sett etter slitasje på setene, så ut som passasjersete forann begynte å bli slitt. Det at dere mener bilen er verdt 190 bare fordi en forhandler er dum nok til å sette den til 240 er ikke noe argument, hadde selger sagt det til meg, hadde jeg ikke brydd meg. ser jo stadig vekk overprisede biler rundt om. 170 ikke en krone mer.

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal komme med min uttalelse, jeg mener bilen er verdt rundt 170, hvis ikke du får den for det burde du finne en annen.

Jeg har hatt audi selv 97 mod quattro avant, samme motor som denne:) bilen jeg hadde var grei, men begynte å bli slitt når jeg solgte den(hadde da gått 200k) og for å si det slik quattro virker.

Jeg ville sett etter slitasje på setene, så ut som passasjersete forann begynte å bli slitt. Det at dere mener bilen er verdt 190 bare fordi en forhandler er dum nok til å sette den til 240 er ikke noe argument, hadde selger sagt det til meg, hadde jeg ikke brydd meg. ser jo stadig vekk overprisede biler rundt om. 170 ikke en krone mer.

enig! ikke 1 krone mer enn 170k

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar, var litt blandet av informasjon men valgte å ikke fokusere på det negative.. har nå kjøpt bilen til 180 000kr + at eier betaler årsavgift.. synes selv jeg kom meg godt med dette kjøpet! Nå blir det å dra til oslo å hente vidunderet ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle svar, var litt blandet av informasjon men valgte å ikke fokusere på det negative.. Har nå kjøpt bilen til 180 000kr + at eier betaler årsavgift.. Synes selv jeg kom meg godt med dette kjøpet! Nå blir det å dra til oslo å hente vidunderet ; )

flott:d

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bilkjøpet og en nydelig bil! :)

takk skal du ha ;) godt å se at dere er enige med at dette er et godt kjøp.. når det er snakk om så mye penger blir jeg veldig usikker på om det egentlig er noe bra kjøp eller ikke.. Men viser seg at dette var knall :D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil =) Selvom det er litt sent, så er det slik med Auda at, har du råd til å vedlikeholde den, så kjøp den. Auda har flinke designere og alt det der, pene biler- står ikke på det, men de er av ikke allverdens kvalitet og har relativt dyre deler. Spurte en gang en kar i et veihjelpsselskap om hvilken bil jeg burde holde meg unna, og da sa han Auda med et kontant og utvetydig toneleie. "Og hva slags bil skal jeg kjøpe hvis jeg vil slippe å tilkalle deg da?", sa jeg. "Toyota", like kontant.

Og til dere ett-merkes, trangsynte, die-hard Auda bilfjomper; Man kan ikke idiotforklare folk bare fordi de har et annet syn på Auda enn dere selv har. Man kan heller ikke si "Nei, da har du bare vært uheldig og fått en mandagsbil" eller liknende, for det er et faktum at Auda HAR mange feil og ER dyre i drift (deler/service). Mandagsbiler forekommer forøvrig blant alle merker. For de som har en smule peil på bil, så er det hevet over enhver tvil at Auda har et ufortjent stempel som statusmerke. Om vi er villige til å se vekk fra det på bakgrunn av hva vi liker designmessig og ellers, er opp til hver av oss å vurdere. Kunne gjerne hatt Auda jeg, flotte biler å se på, men synd kvaliteten ikke holder mål.

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan med hånden på hjertet fortelle at jeg har til dags dato aldri tatt i et Audiratt..

Men jeg kunne godt tenke meg å prøve Audi en gang jeg også. Og akkurat denne syns jeg virka meget ok, quattro og greier. Meget pen bil da, holdbarheten vet jeg null og niks om selvsagt. Men såvidt jeg vet så er ikke Audi SÅ dårlig som enkelte skal ha det til her..

Om dette hadde vært en avant hadde jeg likt den enda bedre, men det er fordi jeg syns det er mer praktisk med stasjonsvogner. :op:

Tror trådstarter har fått bra valuta for pengene sine jeg, utifra annonsen og det jeg vet om Audi..

Grattis med nybil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte avant først jeg også, men så kom jeg over denne.. kan jo bare ikke la den gå sin vei ; )! men har hørt mye om audi, både godt å vondt. Men at Audi skal ha flere tekniske feil enn de fleste biler tror jeg ikke noe på, finnes jo alltid de som er så pesimistiske til hvert enkelt bilmerke hvor de slenger dritt bare fordi de kanskje har en kompis som har den type bil å hatt den å den feilen. Men vi får se hvordan denne bilen funker for meg.. gleder meg vilt til å hente den på torsdag ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være vanskelig eller noe, men hvorfor har audi fått designer trykt på seg mer ufortjent enn bmw, mercedes, lexus osv? hvem er det som bestemmer dette?

Jeg personlig liker audi mye bedre enn mercedes eneste pene mercedesen som ruller ut fra fabrikk er 500sl, og nå ser det ut som de har klart å lage den stygg også.

Design er opp til alle og enhver, og ingen skal komme og si at dette er design og dette er ikke.

Så jeg vil gjerne høre grunnen til at audi har fått dette stemplet ufortjent?

Til trådstarter: Gratulerer med en fin ny bil, håper du får mye glede av den:)

Endret av ZAbatmaN
typo

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil =) Selvom det er litt sent, så er det slik med Auda at, har du råd til å vedlikeholde den, så kjøp den. Auda har flinke designere og alt det der, pene biler- står ikke på det, men de er av ikke allverdens kvalitet og har relativt dyre deler. Spurte en gang en kar i et veihjelpsselskap om hvilken bil jeg burde holde meg unna, og da sa han Auda med et kontant og utvetydig toneleie. "Og hva slags bil skal jeg kjøpe hvis jeg vil slippe å tilkalle deg da?", sa jeg. "Toyota", like kontant.

Og til dere ett-merkes, trangsynte, die-hard Auda bilfjomper; Man kan ikke idiotforklare folk bare fordi de har et annet syn på Auda enn dere selv har. Man kan heller ikke si "Nei, da har du bare vært uheldig og fått en mandagsbil" eller liknende, for det er et faktum at Auda HAR mange feil og ER dyre i drift (deler/service). Mandagsbiler forekommer forøvrig blant alle merker. For de som har en smule peil på bil, så er det hevet over enhver tvil at Auda har et ufortjent stempel som statusmerke. Om vi er villige til å se vekk fra det på bakgrunn av hva vi liker designmessig og ellers, er opp til hver av oss å vurdere. Kunne gjerne hatt Auda jeg, flotte biler å se på, men synd kvaliteten ikke holder mål.

du får spørre han i veihjelpselskapet om hvor mange ferrari han har berga. For hvis du skal høre på han må du jo kjøpe det eller bugatti, siden det garantert er to typer han aldri/skjelden berger.

Det blir for dumt og si sånn.

Mange audi på veiene=flere å berge med feil.

Færre av et merke på veiene=ingen/færre å berge.

Toskete diskusjon, kommer aldri til å bli enig, men hvem kan si at audi har dårlig kvalitet?

Hadde dem hatt det så tror jeg kanskje ikke dem hadde solgt så mye???!!!

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider