volvo140lover Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 (endret) Alt starta da vi var små, å vi var offte ut å lagde snøhuler å lignede. Men brøytemannen skulle alltid ødelegge det han så, så vi bestemte oss for å ta igjen! vi skulle kaste snøballer på traktoren, noen som starta ett hælvette. Å årene etterpå ble det jo en tradisjon å kaste på han, siden han klikka så jævlig! Dette er da en lokal brøytemann som brøyter gata privat! Dette skjedde vel rundt 13-15års alderen å i dag er vi 19-20år å nå starter han å ta igjen! Vi skulle jo bare ha det morro til å starte med! Her har vi han! Men det han har gjort er at han har dompa all snøen på parkeringsplassen min å på ''prosjekte'' mitt! som jeg gleder meg til å se igjen med senka tak! Samt at han har kjørt på mopeden min som sto der, å knekt bakere del av den! Så fikk jeg nok å kasta en stein i veien når han kom med den dritten bak(hiver bort snøen greia) å den fucka jo hele brøyesaken hannes! han neker å betale etter seg, å da får han bare ha det så godt! hvor tror dere!?!?! steinen! Endret Mars 3, 2009 av volvo140lover Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Tror du kan få noen problemer her (Hvis han så at du la steienen midt i veien =P), men du kan jo si ifra til kommunen om at han gjør en dårlig jobb. (Om det er kommunen som leier han inn). For om jeg ikke husker feil, skal brøytehorene vise litt hensyn når de måker... - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 hahahahahaha nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 veeeel.. er er det du som har driti på draget.. først og fremst.. PROSJEKT?.. hvor ser du det hen? alt jeg ser et skrot under snø! Først og fremst skal ikke den bilen stå der når man brøyter veier i bredde. om du vil ha det rent og ryddig forran huset ditt! hjelper du til! du rydder plassen for biler dritt og søppelkasser! At han nå høvler bilen din med fresa har du bare godt av! ikke glem at DU starta dette da du var mindre! Er du glad i bilen din legger du den ikke under 15kubikk med snø!! Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Haha... Enkelte er ikke helt 100 i hodet altså.. :| 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Jeg vil nok ikke tro at han MED VILJE brøyter ned den jævla bilen din! heller bare du som provoserer med å la den stå i veien der! Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Hahah, leit du får trøbbel hvis han finner ut at du la en stein der. aner u hva det koster for en snøfres? er nok ca en million mere enn bilen under snøen er verdt. og du vet jo ikke om bilen er skadet... My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 eneste kan kan skade der er eventuelt bøye et blad! men det er knekk-splinter på de akslene så om det kommer noe i veien som gir mere motstand enn fke.s 150nm så knekker dem og du frigjør bladene fra drivaksla:) men igjen! tåpelig måte å gjøre det på! hadde vært fett den dagen fresern helte 2kg finsand ned i toppen på bilen din;) da koker vel pipa di tenker jeg`? Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 er knekk splinter ja, så blir ikke så jævla morro som du har for deg ;) - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 det er privat tomt, samma for han om jeg har den bilen der?:P å at han la all snøen der, var kun for å være kødd! drft-r: vis noen hadde måka ned en av bilene dine på privat eindom, hva hadde du gjort? Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 er knekk splinter ja, så blir ikke så jævla morro som du har for deg ;) ja, det smalt bra. men det får være brøytemannens sak! Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 å drft-r: det skrote du ser, er kongemopeden min! en honda wallaroo som jeg aldri fikk satt bort:( men husk at det er bilen under der jeg snkker om! Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 hvor mener du han skulle frest dette da?! ser ut som at det ligger innkjørsler av no slag på andre siden av veien også. så jeg tror at høyre side av viene havner på deres side, venstre sia på den andre.. Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Vet det er brytebolter på drivakslingen, men om man kjører 10 km/t og greit turtall på maskin så kan du jaggu få skader på kantvinge og skrue.... My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 hvor mener du han skulle frest dette da?! ser ut som at det ligger innkjørsler av no slag på andre siden av veien også. så jeg tror at høyre side av viene havner på deres side, venstre sia på den andre.. nei, naboen har hage på andre siden. men jeg får vel redde taket på bilen min:( Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg