Gå til innhold

Bråk med brøytemannen! Nå med RETTSAK!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Alt starta da vi var små, å vi var offte ut å lagde snøhuler å lignede.

Men brøytemannen skulle alltid ødelegge det han så, så vi bestemte oss for å ta igjen! vi skulle kaste snøballer på traktoren, noen som starta ett hælvette. Å årene etterpå ble det jo en tradisjon å kaste på han, siden han klikka så jævlig!

Dette er da en lokal brøytemann som brøyter gata privat!

Dette skjedde vel rundt 13-15års alderen å i dag er vi 19-20år å nå starter han å ta igjen! Vi skulle jo bare ha det morro til å starte med!

Her har vi han!

wdwd21315.jpg

Men det han har gjort er at han har dompa all snøen på parkeringsplassen min å på ''prosjekte'' mitt! som jeg gleder meg til å se igjen med senka tak!

Samt at han har kjørt på mopeden min som sto der, å knekt bakere del av den! Så fikk jeg nok å kasta en stein i veien når han kom med den dritten bak(hiver bort snøen greia) å den fucka jo hele brøyesaken hannes! han neker å betale etter seg, å da får han bare ha det så godt! hvor tror dere!?!?!

steinen!

ese324246.jpg

ese324244.jpg

ese324245.jpg

ese324249.jpg

Endret av volvo140lover

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tror du kan få noen problemer her (Hvis han så at du la steienen midt i veien =P), men du kan jo si ifra til kommunen om at han gjør en dårlig jobb. (Om det er kommunen som leier han inn). For om jeg ikke husker feil, skal brøytehorene vise litt hensyn når de måker...

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veeeel.. er er det du som har driti på draget.. først og fremst.. PROSJEKT?.. hvor ser du det hen? alt jeg ser et skrot under snø!

Først og fremst skal ikke den bilen stå der når man brøyter veier i bredde. om du vil ha det rent og ryddig forran huset ditt! hjelper du til! du rydder plassen for biler dritt og søppelkasser!

At han nå høvler bilen din med fresa har du bare godt av! ikke glem at DU starta dette da du var mindre!

Er du glad i bilen din legger du den ikke under 15kubikk med snø!!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, leit du får trøbbel hvis han finner ut at du la en stein der. aner u hva det koster for en snøfres? er nok ca en million mere enn bilen under snøen er verdt. og du vet jo ikke om bilen er skadet...

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste kan kan skade der er eventuelt bøye et blad!

men det er knekk-splinter på de akslene så om det kommer noe i veien som gir mere motstand enn fke.s 150nm så knekker dem og du frigjør bladene fra drivaksla:)

men igjen! tåpelig måte å gjøre det på! hadde vært fett den dagen fresern helte 2kg finsand ned i toppen på bilen din;) da koker vel pipa di tenker jeg`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mener du han skulle frest dette da?! ser ut som at det ligger innkjørsler av no slag på andre siden av veien også. så jeg tror at høyre side av viene havner på deres side, venstre sia på den andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mener du han skulle frest dette da?! ser ut som at det ligger innkjørsler av no slag på andre siden av veien også. så jeg tror at høyre side av viene havner på deres side, venstre sia på den andre..

nei, naboen har hage på andre siden. men jeg får vel redde taket på bilen min:(

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår