Gå til innhold

Bråk med brøytemannen! Nå med RETTSAK!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Så greia er at dere har kødda med denne fyren i mange år, og så fort han tar igjen så blir det sutring,klaging og skriving av skademelding. Makan til oppførsel... Skjønner godt at han ble irritert jeg!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trådstarter må ha hatt en tung oppvekst. Ser ingen annen grunn til å være så banal som deg.

Ler av sånne klovner som ikke orker å bruke spaden litt og klager over at det kommer litt snø i innkjørselsen(og spiller bedrevitere), kjøp dere 4x4 da vel med heiseklosser og 33" så er det ikke problem med en halvmeter snø i innkjørselen siden dere blir så slitne av å bruke spaden! LATTERLIG OG PATETISK.

Trur du de som brøyter bryr seg? syns du det er så rart når det ligger snø OVERALT, fint vi er enige;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er brytebolter på drivakslingen, men om man kjører 10 km/t og greit turtall på maskin så kan du jaggu få skader på kantvinge og skrue....

hvor er kantvingen og skruen på den fresen der? ;)

hvis det bare var en stein du kasta borti da du så han er nok ikke den stor nok til å gjøre skade :) smeller gjør det ja selvfølgelig...

men uansett...dere som er bybrøytere...lær dere å kjør traktor og planlegg kjøringa..prøv i det minste..ler nesten hver gang jeg ser dere blinke rundt! skal vel kanskje ikke vente mer når dere er oppvokst på asfalten...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter en en forbanna idiot.

Du starta, og du får svi, tydeligvis.

Hilsen en som brøyter.

Gjør du som de som brøyter her eller, brøyter innerst i blindveier, og bare lager traktorspor frem dit så ingen andre kan kjøre der? :D

Alex, jeg trenger piggdekka mine..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter må ha hatt en tung oppvekst. Ser ingen annen grunn til å være så banal som deg.

Ler av sånne klovner som ikke orker å bruke spaden litt og klager over at det kommer litt snø i innkjørselsen(og spiller bedrevitere), kjøp dere 4x4 da vel med heiseklosser og 33" så er det ikke problem med en halvmeter snø i innkjørselen siden dere blir så slitne av å bruke spaden! LATTERLIG OG PATETISK.

Trur du de som brøyter bryr seg? syns du det er så rart når det ligger snø OVERALT, fint vi er enige;)

bare kom å hjelpe til;)

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er kantvingen og skruen på den fresen der? ;)

hvis det bare var en stein du kasta borti da du så han er nok ikke den stor nok til å gjøre skade :) smeller gjør det ja selvfølgelig...

.

er vel rotor/medbringere på den som andre freser?

'eller hopper snøen på magisk vis ut at tuten av seg selv?

mulig det ikke er kantvinge, men om man kiler en stein på den str veldig godt så skader man faen meg ett eller annet.

Har selv kjørt masse fres, og dem tåler juling, men et sted går faen meg grensa. det smeller ikke bare LITT når man kjører stein på str med en palle inn i systemet.

Brytebolter er det, og ryker det gjør dem, men masse skade kan forekomme først

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ MÅ DERE SLUTTE Å SYTE SOM FaEN!

noen er jævli flinke med å stoppe fresen forhver innkjørsel andre ei!

Dems jobb er å brøyte VEIEN for deg så den innavla ræva di kommer seg ut igjen dagen derpå! Det lille som ligger i oppkjørselen din burde du klare å ta selv for egen regning!

Faens bortskjemte drittunger!

Hva med land der dem ikke brøyter i det heletatt!?!? hva gjør dem der?!.. nei det er godt å være norsk gitt! møkka folk!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ MÅ DERE SLUTTE Å SYTE SOM FaEN!

noen er jævli flinke med å stoppe fresen forhver innkjørsel andre ei!

Dems jobb er å brøyte VEIEN for deg så den innavla ræva di kommer seg ut igjen dagen derpå! Det lille som ligger i oppkjørselen din burde du klare å ta selv for egen regning!

Faens bortskjemte drittunger!

Hva med land der dem ikke brøyter i det heletatt!?!? hva gjør dem der?!.. nei det er godt å være norsk gitt! møkka folk!

Er det afrika du mener?

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok også slurekobling på PTO akslingen.

jojo, men som regel ryker brytebolta først;)

bare min erfaring med slurekoblinga, siden akselen har så stor fart

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel rotor/medbringere på den som andre freser?

'eller hopper snøen på magisk vis ut at tuten av seg selv?

mulig det ikke er kantvinge, men om man kiler en stein på den str veldig godt så skader man faen meg ett eller annet.

Har selv kjørt masse fres, og dem tåler juling, men et sted går faen meg grensa. det smeller ikke bare LITT når man kjører stein på str med en palle inn i systemet.

Brytebolter er det, og ryker det gjør dem, men masse skade kan forekomme først

jupp...er vifte...men ingen skruv..(tverrskruv) :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kar ifra Hokksund her deler gårdsvei med en nabo, og han jeg kjenner har tatt på seg jobben med brøytinga siden han har traktor.

Denna naboen parkerer alltid midt i veien og spesielt om vinteren, så det blir ikke så lett og rydde snø.

Naboen burdte jo holde veien tom for biler når han har mulighet til det, burdte være gla for gratis brøyting.

En dag etter mye mas og irritasjon ifra han jeg kjenner så tok han traktoren og trøkte bilen hans ut en skråning så den rulla ned på et jorde, blei total vrak den bilen, var en gammal peugot da.

Naboen kom ut og blei fly forbanna og laga et helvete da, og mente at detta sku koste han dyrt, hvor mye da spør han, ihvertfall 10 tusen.

Den er go, drar opp lommeboka, blar fram 10 lapper og overleverer dem og sier, såpass var det værdt og se den stygge bilen rulle ned skråningen. he he

Detta er faktisk fakta.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår