Tombra Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Trådstarter en en forbanna idiot. Du starta, og du får svi, tydeligvis. Hilsen en som brøyter. Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 (endret) se, hage til naboen? hvorfor ikke der? her ser dere åsså go bobla! Endret Mars 2, 2009 av volvo140lover Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Trådstarter en en forbanna idiot. Du starta, og du får svi, tydeligvis. Hilsen en som brøyter. all respekt til brøyter for jobben å innsatsen di gjør! Er han her som er probleme mitt! Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 her er moped som er fredig å:( Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Hilsen en som brøyter. Dere kan vise litt hensyn i ny og ne dere også da... Kommer en traktorfaen og måker fortauet hos oss når det kommer en del snø, og når vi akkurat er ferdig med å måke innkjørselen vår er det massivt respektløst å måke snø rett inn i innkjørselen... Da får vi dobbelt jobb, i stedet for at trakthorene bare kan ta opp den plogen sin... - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Dere kan vise litt hensyn i ny og ne dere også da... Kommer en traktorfaen og måker fortauet hos oss når det kommer en del snø, og når vi akkurat er ferdig med å måke innkjørselen vår er det massivt respektløst å måke snø rett inn i innkjørselen... Da får vi dobbelt jobb, i stedet for at trakthorene bare kan ta opp den plogen sin... takk! Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 mulig det er onkelen min som måker hos deg, har en feeling på det, så ut som traktoren han kjører.. HAHAHA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Trur den fresen koster betydelig mer enn både mopeden din og prosjektet ditt. Dessverre taper du her! 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Trur den fresen koster betydelig mer enn både mopeden din og prosjektet ditt. Dessverre taper du her! tull! Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 mulig det er onkelen min som måker hos deg, har en feeling på det, så ut som traktoren han kjører.. HAHAHA. det TVILER jeg på!:D btw: you got pm! Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Har han skadet bilen din, er det vel bare å skrive skademelding og sende inn til forsikringsselskapet ditt. Trenger ikke hans underskrift heller, men du trenger jo ikke gjøre det vanskeligere for deg enn nødvendig.............. No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Har han skadet bilen din, er det vel bare å skrive skademelding og sende inn til forsikringsselskapet ditt. Trenger ikke hans underskrift heller, men du trenger jo ikke gjøre det vanskeligere for deg enn nødvendig.............. mye mulig! men mangler bevis! Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Har du ikke tatt bilder? No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Har du ikke tatt bilder? jo? men det sier jo ikke hvem,hva å hvorfor det skjedde? Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Håper du får litt lommepenger for tort og svie jeg, og får en giro i posten vedrørende ny Dalen fres fra kjøpet:) 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg