Gå til innhold

Bråk med brøytemannen! Nå med RETTSAK!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Og derfor kan du kaste snøballer på han og ødelegge utstyret hans?

neinei, vet du hvor den steinen kom fra? di har gravdt opp hele gata for å legge fibernett, å dermed fikk di ikke rydda unna steinen pga sløvt arb! steinen lå i gårsplassen min, jeg bare dytta den ut UTEN å vite at han kom!

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er med andre ord så mentalt sperra i huet ditt at du legger digre steiner midt i veien? Sånn at nestemann som kom kjørende med personbil hadde fått slått i filler ett eller annet??

Ikke nok med at du ikke tenker lengre enn nesetippen din, men jeg tror jeg må få lov til å anta at du er forbanna flatnesa også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er med andre ord så mentalt sperra i huet ditt at du legger digre steiner midt i veien? Sånn at nestemann som kom kjørende med personbil hadde fått slått i filler ett eller annet??

Ikke nok med at du ikke tenker lengre enn nesetippen din, men jeg tror jeg må få lov til å anta at du er forbanna flatnesa også!!

Jeg ville ikke ha den på tomta mi, jeg kjørte på den selv når jeg skulle parkere!

det var gravernes ansvar å fjærne det!

btw, du har elendig humor!

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i røyken er detta? Kunne minne om pappa's traktor det der... heh

Men tror ikke det er han, han har aldri prata om noe sånt hvertfall!

Men uten å ha skjønt saken helt, så tror jeg du burde ta å bli med en sånn brøyter en runde eller to nå for tiden og se. Di sliter bigtime med å bli kvittsnøen inni sånne trange gater. Og alle folk blir gærne når di får snø i hagen, som di ikke har bruk for om vintern uansett..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan vise litt hensyn i ny og ne dere også da... Kommer en traktorfaen og måker fortauet hos oss når det kommer en del snø, og når vi akkurat er ferdig med å måke innkjørselen vår er det massivt respektløst å måke snø rett inn i innkjørselen... Da får vi dobbelt jobb, i stedet for at trakthorene bare kan ta opp den plogen sin...

Skjønner fint at dere ikke liker å få en snøkant i innkjørselen. Og det tar ikke lang tid å ta det vekk. Men tenk deg når han skal gjøre det for ALLE..

Da hadde di ikke rukket rundt i det hele tatt

Pappa har en brøyterunde som varer ca 8 timer.. Hvis han da skulle tatt alle innkjørselene hadde han brukt 15 timer istede, og da begynner folk å klage på at det ikke er brøyta i det hele tatt..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du virkelig er så dum som du utgir deg for å være og om du klarer å synke så dypt at du legger steinen i veien, så håper jeg inderlig at den går gjennom fresen og skytes rett i bilen din om det hadde vært mulig..

det er dessverre ikke mulig!

menmen, han har jo bryter masse regler! mitt tilfelle var ett uhel!

jeg tok den vekk fra plasse min, å idet jeg kom ut 1 time etter på så hadde han truffet den! men det lå jo ikke mitt i veien da vet du, litt på sia! ingen biler hadde truffet den. var heller brøytern som var litt mye til siden!

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår