destroyy Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 haha. du er skikkelig smekk Skulle ønske han hadde dumpa et skikkelig snølass i hagan din neste snøfall e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 haha. du er skikkelig smekk Skulle ønske han hadde dumpa et skikkelig snølass i hagan din neste snøfall hold kjeft, vis du er den jeg tror du er! så skyller du meg ny lykt! Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Hvilken rett er det du skal ha rettsaken din prøvd hos ? Og hvor i røyken er det du er fra ? Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Først skriver du: ...Så fikk jeg nok å kasta en stein i veien når han kom med den dritten bak(hiver bort snøen greia) å den fucka jo hele brøyesaken hannes! han neker å betale etter seg, å da får han bare ha det så godt! hvor tror dere!?!?! steinen! Så skriver du: neinei, vet du hvor den steinen kom fra? di har gravdt opp hele gata for å legge fibernett, å dermed fikk di ikke rydda unna steinen pga sløvt arb! steinen lå i gårsplassen min, jeg bare dytta den ut UTEN å vite at han kom! Veldig troverdig.Håper du tar med alt dette i rettsaken, du vet det er ulovlig å lyge under ed. Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Hvilken rett er det du skal ha rettsaken din prøvd hos ? Og hvor i røyken er det du er fra ? Samma for deg hvor i røyken jeg er fra? Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Rart at ingen har nevnt det enda.. Trådstarter er intet annet enn en oppmerksomhetssyk 14iss... Etter 7 sider med svada er jeg VELDIG sikker i min konklusjon.. Rettsak er bare sprøyt.. I går la han ut tråden, i dag blir det plutselig rettsak? Jeg ønsker deg lykke til, trådstarter. Forhåpentligvis er du såpass ung at du enda har noen år å bli voksen på.. -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Først skriver du: Så skriver du: Håper du tar med alt dette i rettsaken, du vet det er ulovlig å lyge under ed. jada, men er lov til å vri på ting! Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Alt er bare tull. Fikk pm nå ;) - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Rart at ingen har nevnt det enda.. Trådstarter er intet annet enn en oppmerksomhetssyk 14iss... Etter 7 sider med svada er jeg VELDIG sikker i min konklusjon.. Rettsak er bare sprøyt.. I går la han ut tråden, i dag blir det plutselig rettsak? Jeg ønsker deg lykke til, trådstarter. Forhåpentligvis er du såpass ung at du enda har noen år å bli voksen på.. dette er en gammal sak, som har vart LENGE! vis dere ønsker så skal jeg med GLEDE legge ut div kopier her? Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 dette er en gammal sak, som har vart LENGE! vis dere ønsker så skal jeg med GLEDE legge ut div kopier her? Kjør på! Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Alt er bare tull. Fikk pm nå ;) var du smart nok til å finne ut det selv? Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 kjør på! jepp! Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 jeg har jo faktisk måka en del selv? så hvorfor sier alle her inne at det er ¨så krevende? Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 hahahhahha, se hvor mye drittslenging det er her inne! HAHA Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 okda, skal innrømme det! SELVGJORT ER VELGJORT!:D den bobla selges for 2000 kr til første mann som graver den opp!:D Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg