Gå til innhold

Bråk med brøytemannen! Nå med RETTSAK!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Først skriver du:

...Så fikk jeg nok å kasta en stein i veien når han kom med den dritten bak(hiver bort snøen greia) å den fucka jo hele brøyesaken hannes! han neker å betale etter seg, å da får han bare ha det så godt! hvor tror dere!?!?!

steinen!

ese324246.jpg

Så skriver du:

neinei, vet du hvor den steinen kom fra? di har gravdt opp hele gata for å legge fibernett, å dermed fikk di ikke rydda unna steinen pga sløvt arb! steinen lå i gårsplassen min, jeg bare dytta den ut UTEN å vite at han kom!

Veldig troverdig.Håper du tar med alt dette i rettsaken, du vet det er ulovlig å lyge under ed.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at ingen har nevnt det enda.. Trådstarter er intet annet enn en oppmerksomhetssyk 14iss...

Etter 7 sider med svada er jeg VELDIG sikker i min konklusjon..

Rettsak er bare sprøyt.. I går la han ut tråden, i dag blir det plutselig rettsak?

Jeg ønsker deg lykke til, trådstarter. Forhåpentligvis er du såpass ung at du enda har noen år å bli voksen på..

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at ingen har nevnt det enda.. Trådstarter er intet annet enn en oppmerksomhetssyk 14iss...

Etter 7 sider med svada er jeg VELDIG sikker i min konklusjon..

Rettsak er bare sprøyt.. I går la han ut tråden, i dag blir det plutselig rettsak?

Jeg ønsker deg lykke til, trådstarter. Forhåpentligvis er du såpass ung at du enda har noen år å bli voksen på..

dette er en gammal sak, som har vart LENGE! vis dere ønsker så skal jeg med GLEDE legge ut div kopier her?

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er en gammal sak, som har vart LENGE! vis dere ønsker så skal jeg med GLEDE legge ut div kopier her?

Kjør på!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår