hyundai coupe Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 hei... noen som vet om det finnes vindusviskere som dette til polo cross 2007 modell? altså "stylig" viskere av nytypen vindusviskere? takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 hyundai coupe skrev: hei... noen som vet om det finnes vindusviskere som dette til polo cross 2007 modell? altså "stylig" viskere av nytypen vindusviskere? takk for svar:) la viskera være du, de der så ikke bra ut:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai coupe Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 men vil ha noen med farge på,hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 vet du får de på tvboden på svinesund! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Sllers så bare lakkerer du selv? =P Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 var det som slo meg og, hva skjedde med lakk? Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai coupe Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 ZAbatmaN skrev: var det som slo meg og, hva skjedde med lakk? nei det vet jeg ikke. hadde jeg hatt lyst til å lakkere hadde jeg ikke startet denne tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg