Gå til innhold

Vurdering av annonsert bil

Ranger emnet

randyass

Anbefalte innlegg

100000,ikke noe spes mer iallefall. jeg ga 140 for min, det er 2000 mod a4 1.8tq strøken! med skinnseter, klima, og det meste bare litt skrapa sånn som ikke fjernstyrt sentrallås,men det er montert nå for ca 450 kr.

Seriøst bare 100.000? Hvilke argumenter skal jeg komme med for å få pruta den så langt ned?

Det eneste som var galt med den er displayet mellom turtall- og fartsmåleren, som du kan se på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok ikke så mye og gjøre fra forhandler men. tok kanskje i litt ,men 110 tenker jeg. jo det du kan komme med er att det er hverken quattro og bilen er gammel,+ att du kan si att det er feil i speedo. og att de burde sjekke finn.no en tur.

men for all del er verdt og gi _litt_ mer hos forhandler fordi da har du garanti!

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100000,ikke noe spes mer iallefall. jeg ga 140 for min, det er 2000 mod a4 1.8tq strøken! med skinnseter, klima, og det meste bare litt skrapa sånn som ikke fjernstyrt sentrallås,men det er montert nå for ca 450 kr.

Hvor langt hadde den du kjøpte gått?

For denne bilen er jo akkurat samme som din (har skinnseter, klima og er strøken), bare at den ikke har quattro. Det utgjør vel ikke 30,000kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt hadde den du kjøpte gått?

For denne bilen er jo akkurat samme som din (har skinnseter, klima og er strøken), bare at den ikke har quattro. Det utgjør vel ikke 30,000kr?

Han har Sedan og er mer ettertraktet enn stv, søker du på finn eller auto db er d nesten bare stv;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forhjulstrekk er kjedelig:) 4 hjuls trekk er konstant på. jeg kjørte til danmark 1 time syd for copenhagen på 1 tank. fra ca gardermoen / oslo og jeg kjørte ikke sakte;) koster og ha bil. hvis du vil spare bensin : diesel da trenger du ikke kjøpe bensin:D;) nei da. he he . kjøp deg 1.6 eller 1.8 da vettu hvis du vil spare bensin:)

audi a4 1.8tq sedan 2000 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider