eiriksmil Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 er så drit lei dissa feminine taper-guttene fra Hovedstaden!!!! de kan jo ingenting!!!!!!! Så fort de må ta i en spade så griner dem som om dem hadde fått et spiker-balltre opp i hakket. *For de som ikke skjønte det er det et fattig forsøk på å etterligne et par oslo-folk her på forumet som ikke tåler kritikk. eller hva mener dere trådstarter, jonleo,eiriksmil eller buskmann:) Jeg spar da som ingen andre. Du skal se meg når jeg har feilberegnet litt avstander til snøfonner med bruksbilen du! :D Men du skulle sett meg var i ukeeeeeg stilling da jeg sto i snøen i sted og prøvde å feste kjetting - fy fæææn for noe møkk ass. Ukeeegt deluxe liksom, stå på beste vest og gjøre ting selv fordi bøndene ikke har gjort jobben sin.. Fæææn ass :D * Tappert forsøk på å etterligne Oslo (vest)-stereotypen. Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Ææææsj, hva er det der for noe a?? Har jeg sånn?? Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Dere må ikke glemme at DRIT-R er en kjepphøy drittunge som tror han kan alt bare fordi han har hatt lappen i noen år. kjepphøy er jeg kanskje men det har jeg full lov til å være da jeg står for det jeg sier. kontra dere pratmakerer som rir internetts dobbeltmoralske hurtiglinje! Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Ææææsj, hva er det der for noe a?? Har jeg sånn?? Eirik Dette kan jo også være et alternativ? :yodude: Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zyrax__ Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 :win Made my day:lol: Word! 00 Lexus is200 04 Nissan Navara(solgt) 99 Lexus is200(solgt) 89 Audi 90(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Nokk en tråd som aldri kommer til å ta slutt før en moderator stenger den. :D 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 (endret) Åj. Klager om stengning av tråden kan sendes til Kristin Halvorsen. Endret Mars 2, 2009 av Margido BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg