duxx0 Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Så på et tv-program for en stund siden (reparatørene) at slike kunne fikses med å smøre en maling eller noe over bruddstedene på trådene og på den måten fikse dem? Noen som vet hva denne malingen, eller hva det nå var het? Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 benga lakk Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Det er en spesiell strømledende maling. Er visstnokk veldig effektivt for å reparere brudd i varmetrådene. Uvisst hvor man får tak i det, kanskje BilXtra og de andre biltilbehørvarehuskjedene... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 For noen år siden kjøpte jeg, og reparerte varmetråder med slik maling. Det funka helt fint, men du vil se "bruddet/reparasjonen" etter at du har malt. Jeg husker ikke hvor jeg kjøpte den, men det var ganske dyrt for en liten skvett. Om du spør på et vanlig bilverksted,så har de sikkert slik maling, eller vet hvor du skal få tak i den. Jeg har også vært borti at en bare "streker" over bruddet med vanlig blyant, grafittet i blyanten leder strøm, så det vil virke en liten stund (til noen har vært med viskelær og pussa bakruta di.:D ). Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Bakrutetråd rep. kit fåes hos Clas Ohlson. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg