Gå til innhold

Reparasjon av varmetråder?

Ranger emnet

duxx0

Anbefalte innlegg

For noen år siden kjøpte jeg, og reparerte varmetråder med slik maling. Det funka helt fint, men du vil se "bruddet/reparasjonen" etter at du har malt.

Jeg husker ikke hvor jeg kjøpte den, men det var ganske dyrt for en liten skvett.

Om du spør på et vanlig bilverksted,så har de sikkert slik maling, eller vet hvor du skal få tak i den.

Jeg har også vært borti at en bare "streker" over bruddet med vanlig blyant, grafittet i blyanten leder strøm, så det vil virke en liten stund (til noen har vært med viskelær og pussa bakruta di.:D ).

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår