krbarstad Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 finnes det noe stoff man kan ha inni en intercooler for å tette lekasjer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 tror ikke jeg vile anbefalt deg noe sånt. det som ikke tetter intercooler går jo rett inni motor og der er jeg ytterst forsiktig med å få i noe annet enn luft og bensin. om det er mulig så har jeg ville sveiset eller loddet IC`n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 byggskum, masse bygskum, da blir den TETT. Garantert;P Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Haha, er det original plastdrit eller alu? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbarstad Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 problemet er at jeg ikke kommer til å få sveiset det, for da må jeg kappe sund ic`n for å ta d fra innersia. dette er snakk om en ic som jeg har sveist opp, men problemet ar at den trolig har vridd seg litt under sveising å da har det blitt lekasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Kjøp ny du, de koster jo en slikk og ingenting nå. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg