Gå til innhold

Neste vinter..

Ranger emnet

eiriksmil

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg vet ikke om den 4-runneren var godkjent, men jeg vet det var en toyota LC på offroad.no som var til salgs for ca 1 1/2 år siden den var godkjent med 44" :phatyo

ellers har jeg lyst på en offroad bil(en gang) som vinter bil:)

kul den da stig:)

Takker :)

Den er veteran om etpar år også, håper det skal bli billig å ha den som ekstrabil da. Samtidig som at den er kjekk å ha om vinteren så går det an å slå seg med på noen offroadtreff i ny og ne om sommeren også. Er mye sosialt som kan følge med en slik bil også. Selv om den ikke er noen værsting i løypa akkurat. Det viktigste er ikke å vinne, men å være med på moroa! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :)

Den er veteran om etpar år også, håper det skal bli billig å ha den som ekstrabil da. Samtidig som at den er kjekk å ha om vinteren så går det an å slå seg med på noen offroadtreff i ny og ne om sommeren også. Er mye sosialt som kan følge med en slik bil også. Selv om den ikke er noen værsting i løypa akkurat. Det viktigste er ikke å vinne, men å være med på moroa! :D

morro? er flaut å blir tratt løs av vinnern da?:D haha

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morro? er flaut å blir tratt løs av vinnern da?:D haha

Nei, hvorfor i all verden skal det være flaut da? Om noen bygger bil for å satse kun på å være værst i løypa så skal de få den æren fra meg. :)

Jeg snakker ikke om å delta med min bil i noen konkurranser, jeg snakker om frikjøring sammen med en klubb eller flere klubber samlet på treff. Med dertil sosialt samvær, fest, god mat/drikke og allt som hører til.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frikjøring på offroad er ikke som andre biltreff, virker mye mer sosialt på offroad syns jeg:)

Har ikke vært på treff selv, men snakket med en del folk som har, og sett mine respektive timer med film, og det er mye av grunnen til at jeg ønsker meg en slik bil:)

+ at den er drit tøff:D

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig mye sosialt på offroad treff, og ekke flaut og kjøre seg fast der, da dukker det opp en masse folk som hjelper deg opp igjen, men av erfaring så kommer man fram de fleste steder, bare ta fart og holde seg fast.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig mye sosialt på offroad treff, og ekke flaut og kjøre seg fast der, da dukker det opp en masse folk som hjelper deg opp igjen, men av erfaring så kommer man fram de fleste steder, bare ta fart og holde seg fast.

det kan vel blant annet jeg underskrive på?!;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tittelbilde.jpg

Jeg eier dere alle med en sånn en..

:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray:pray

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider