Gå til innhold

Neste vinter..

Ranger emnet

eiriksmil

Anbefalte innlegg

Sålenge Gardermoen holder portene oppe, tar jeg gjerne flyet i snøen. Så slipper jeg brøytekanter og alt mulig..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

frikjøring på offroad er ikke som andre biltreff, virker mye mer sosialt på offroad syns jeg:)

Har ikke vært på treff selv, men snakket med en del folk som har, og sett mine respektive timer med film, og det er mye av grunnen til at jeg ønsker meg en slik bil:)

+ at den er drit tøff:D

Har deltatt på flere treff før, og kan godt tenke meg å komme meg med i det miljøet igjen ja. Kjørte Hilux den gangen, men den ble solgt.. Angrer på det enda. :(

Den bilen tålte juling, og det fikk den også.. :op:

Mens Blazeren syns jeg er litt for fin til å ødelegge med å bryte den igjennom tett skog og sånn. Så den blir det mest kosekjøring med, kun kjøring som bilen ikke tar skade av altså.

Men den dagen da man er uheldig og ødelegger noe likevel så kan jo bilen fort bli en vanlig offroader etterpå da.. Man vet jo aldri. :op:

Men foreløpig er planen å bruke bilen som vinterbil til neste vinter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirik du får meg til å le som de fleste av befolkninga her til lands, nesten så jeg blir flau over at det er mulig.

Vi bor i et VINTERLAND, det er ikkenoe som heter snøkaos her, det er en helt vanlig vinter!!:uhhmmwhat?:

Snø er sånn hvitt som faller fra himmelen vettu?! så legger det seg som et teppe på bakken, så da kan det bli glatt med noe som heter bil. Skjønner ikke at folk ikke er klar over at snøen kan falle ned og at den gjør det hver vinter.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider