Villstyring Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Tja, planlegger du å brøyte deg gjennom snø med den der? Nei, ingen brøyting.. Men vil tro Tahoe med 4x4 har bedre fremkommelighet enn en 1,8 tonn tung tysker med bakhjulstrekk, tiptronic og 18'' piggfrihjul.. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Må dere fortsatt ro til Ålesund for å kjøpe øl? :) Jeg har ikke satt meg fast en eneste gang i vinter jeg, men så har jeg jo bil som takler vinterforhold. :m'm: (..og garasje) Gode gamle Øystein Sunde burde lage en oppdatert versjon av Volda-vise! Vi har pol og maaaange butikke med øl-utsalg, pluss et par utesteder :) Og hotellet er ikke avholds lenger:blah: Men til saken. Det kan jo ha noe med at det bor mye flere folk i oslo området og sånnt, men likevel så tror jeg det er flere utforkjøringer og slikt i forhold til folketall i det området, enn si her oppe. Det er jo ikke uten grunn. Og veistandarden er helt ræva her jeg bor! Er heldigvis tørt her nå, men vinteren kommer og går relativt ofte her oppe, så hadde ikke overraska meg om det plutselig var vinter ute i mårra :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg