volvo240gl_1986 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 heisann. jeg har gåent hjullager på min 95 945. ringte til volvo og spurte om pris, de skulle ha ca 1400 + moms noe som jeg syntes uhørt ut når dette var fram på bare en side og jeg trenger begge sidene og da kommer man jo fort opp i 4 lapper for å bytte begge fram da:o så sa de att det var for ett komplett nav, da spurte jeg om de selger bare lager men det gjorde de ikke. så ringte jeg til abra kulelagersenteret i tr.heim og spurte om de hadde lager og de og solgte bare komplett nav for ca 1500. og de sa att det ikke går å bytte bare lager på volvo 940, og att man MÅ bytte hele navet. da ringte jeg til biltema og de skulle ha 500 for en side og det er jo hele 1500 billigere. selger de bare lagret eller er nav og det hele med i prisen? og hvordan er kvaliteten på biltema hjullager? mvh arnt o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 de selger med nav, men uten abs-"ringen". kvaliteten tror jeg skulle være helt ok. kjenner flere som har kjørt med dette en stund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 de selger med nav, men uten abs-"ringen". kvaliteten tror jeg skulle være helt ok. kjenner flere som har kjørt med dette en stund. så biltrema selger med komplett nav de også? hvordan får de til den prisforsellen da? er jo nesten 1500 billigere. og den abs ringen er det bare og ta den jeg har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 ka faen? er jo berre litt over et år sia volvo sku ha 2600,- pr. stk. eg kjøpte i strømsta til 1500 SEK Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommaTurbo Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 jeg handla via volvo og havnet på 1700 med litt smårabbater. er en latterlig dyr del, og ja man må bytte hele navet foran ja!... hmmm biltema... veit ikke jeg altså, ville tvilt på kvaliteten jeg da men. er kanskje bare fordommer. men bremser og hjullager er ikke biltema mat på mine biler... :) Siter Volvo '93 945 (FT @1.1 bar) Toyota Hilux '88 Mekaniker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Juli 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 Hjullagerene bak fra biltema er helt like de orginale volvo. Lagerene er fra Timken. Foran vet jeg ikke, men tviler på at det er noe dårligere. Man kan jo bytte flere ganger for prisen av 1 volvo lager.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg