Gå til innhold

Kjøp av Stv

Ranger emnet

Mr_No_Name

Anbefalte innlegg

det står vel nå imellom passat eller avensis..skal prøve en 05 på torsdag..Hadde strengt tatt bestemt meg for avensis men begynnte og titte litt på biler i samme prisklasse og fant da ut at audi og passat har jo mye bra de og..

Eneste er at toyota som er nyere enn 05 er det vel fortatt nybil garanti på og rust garanti(vet ikke hvordan dette er på¨vag)

zzZZzzZZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ville holdt meg laaangt unna Passat, det florerer med feil på de, og VW er er kjent for dårlig service. Det sier selv mange av de jeg kjenner som har VW selv. En kar svigerfar jobber sammen med hadde sin 2003 Passat så ofte på verksted at da bilen hadde gått 100 000 km, så var serviceheftet brukt opp! Og som om ikke det var nok, de ba han gå bort til delelageret og kjøpe nytt hefte!!! DET er FREKT det. Hold deg til Toyota av de to merkene, det vil du ha igjen for, både kvalitetsmessig og ved eventuelt videresalg senere.

Mvh A.K

Endret av A.K

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville valgt toyota tror jeg eller som de sier audi hvis økonomien tillater det(ja de har møller de også)

Jeg har ikke hatt passat selv, men er flere jeg kjenner som har hatt passat, både av gamlere og nyere utgaver(95->05) dette er flere folk, alle opplevde det samme. Var ikke det ene feil så var det noe annet, de slet også med mye feil, og passaten har fått et gangske frynsete rykte på seg nå. Det er ikke noe morro å kjøpe relativt ny bil, og du ender opp med at den står mere på verksted en hjemme i garasjen.

Jeg ville styrt unna passat.

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna passat, bare plager å feil med disse bilene. Elendig service uansett hvilken forhandler du bruker!!!

Stemmer!

Svoger hadde sin bil inne nå de skulle bytte bremsebryter eller noe og nå blinker og lyser alt av målere og instrumenter og masse annet.

Dette var Dahles auto i Halden

tror det er 2001 eller 2003 jeg TDI passat 3bg

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finner du en strøken Audi A4 1.8TQ så slå til:D knall gode biler;)

A4 er en del mindre enn Passat og Avensis. Men det er klart det er morsommere med firehjulsdrift og bensinmotor enn fremhjulsdrift og dieselmotor.

Etter som man blir eldre så foretrekker mange å heller bruke penger på hus og familie, enn en bil man kan ligge bredt med i svingene.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider