Bora2000SR Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 skal ikke trenge motstander da pærene er laga for 12 v.. eneste som er at pærene har polaritet så om dem ikke funker når du setter dem inn må du ta dem ut kjapt åsså snu dem. sikringen går om de står i for lenge i feil vei liksom.. blir en slags kortslutning.. samme som å sette feil pluss å minus på spilleren din i bilen... Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 men pærene bruker så lite strøm så can-busen tror de er ødelagt, det var derfor det bare fungerte å ha leds i det ene skiltlyset og ikke i begge. men jeg tok heller å kjøpte noen flere og byttet alle pærene i taket i kupeen. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XC90 Black Edition Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 Hvilken sikring er skiltlyset koblet til da? Finner ikke en egen en i boka ivertfall...Er en 2007modell dette da...Prøvde å bytte ut pærene med noen hvite led lamper. Funket fint med ei pære ja, men når jeg satt i den andre så ble det mørkt etter ett par sekunder.... :( Hva gjør jeg? Ble ikke lys når jeg satt inn de gammle pærene heller... Tips mottas med takk..... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Juni 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 hvilken sikring det er vet jeg ikke, men du kan prove aa ta ut den holderen som holder paeren og prove aa se om den for kontakt med de kontaktene som er paa bilen. det ble litt rart skrevet saa bare si ifra hvis du ikke forstaar. (paa ferie med spansk tastatur" Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg