Gå til innhold

Erfaringer med Superstyling? Gjør ikke opp for seg..

Ranger emnet

Wildzor

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer herfra?

I september ifjor kjøpte jeg senkesett og luftfiler derfra, men luftfilteret passa ikke så skulle sende det tilbake og de skulle sende nytt i retur.

Det som har skjedd er at luftfilteret jeg sendte ble utlevert til superstyling i desember ifjor, men jeg har ikke fått nytt..

Har dem lagt ned, eller gir dem bare faen i å ta telefonen og svare mail?

Noen er som har handlet der i det siste?

Endret av Wildzor

Audi S4 2.2tq sedan

x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn/foretaksnavn: SUPER STYLING AS

Organisasjonsnummer: 987 116 617

Forretningsadresse: Osloveien 132

7019 TRONDHEIM

Kommune: TRONDHEIM

Organisasjonsform: Aksjeselskap

Foretaket har ikke registrert eller statsautorisert revisor, jf aksjeloven/allmennaksjeloven §§ 7-1, 7-2 og § 16-15 første ledd nr 4.

Frist til å rette opp forholdet er fire uker fra kunngjøring på Internett (http://www.brreg.no).

Hvis foretaket ikke har brakt forholdet i orden ved utløpet av fristen, vil tingretten bli varslet om at vilkårene for tvangsoppløsning er oppfylt. Tingretten kan oppløse foretaket uten ytterligere varsel, jf. aksjeloven/allmennaksjeloven § 16-17.

Denne?

"Who are you and why should I care?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært mye tull med dem ang leveringstid og varer som ikke har holdt mål.. har snakka med flere som har hatt noe dårlig erfaring fra dem. eneste jeg har kjøpt der var diodepærer til parklys i de orginla lyktene jeg hadde på min bora å de holdt vel akkurat ei uke eller noe..ikke at det er dyrt for diodene men det er surt uansett.. dem har flytta nå da.. de holder til på tempeveien i trondheim

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

Har superstyling gått konkurs eller noe? Så noe snakk om det her en plass.

Bestilte nemmlig en bakrutesenker der i fra for litt siden, men har ikke hørt noe mer. Fikk bare de automatiske bekreftingsmailene osv. Ellers når jeg går inn på sida der står det at ordra "venter", altså den er vell ikke blitt behandla.

90' Mercedes-Benz 300TDT S124 - Go'vogna

91' Ford Sierra 2.0CL

02' Suzuki RM 125

85' Honda CR 80 Høy - Til salgs! ANNONSE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider