Gå til innhold

bil serier/filmer

Ranger emnet

ZAbatmaN

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

high octane er for spessielt intreserte:P derfor passer den til meg:P

Gumball 3000 ble vel egentlig startet som et løp for rike folk for å vise fram bilene deres, har vel etterhvert blitt mere road trip for de fleste.

Skulle gjærne blitt med den gjengen der, ikke for å kjøre om kapp, men for opplevelsen sin skyld:)

Endret av ZAbatmaN

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

high octane er for spessielt intreserte:P derfor passer den til meg:P

Gumball 3000 ble vel egentlig startet som et løp for rike folk for å vise fram bilene deres, har vel etterhvert blitt mere road trip for de fleste.

Skulle gjærne blitt med den gjengen der, ikke for å kjøre om kapp, men for opplevelsen sin skyld:)

Er vel ikke helt for de fleste, ettersom det kun er 120 (Mener å huske dette tallet) som får lov til å betale "noen" kroner for å være med...

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke akkurat si at dette er en realistisk film, men det er jo strengt tatt ikke noen av de andre dere har nevnt hellre =P, men Death Race er en film som absolutt er verdt å se. Handler kort og godt om verden om noen år, hvor den private sektor har tatt over fengsel og faenskap, og den som greier å vinne 5 løp i et "fengsels-rally" uten å dø, slipper fri =D

Transporter filmene er også verdt å se

Takk for forslaget om death race, jævli bra film:D

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw har de sluttet å lage american hotrod?

Lages ikke nye serier,da Boyd tok kvelden februar 2008,mener også ha lest i et bilblad for kort tid siden at hans bedrift er lagt ned...(?) skal sjekke ang dette.

2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT,

1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html

"Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg huskeer også en film fra 80-90 tallet med viggo mortensen, driver å kjører en bil gjennom usa, blir forfulgt av purken, han skal hjem til kjærringa som skal ha unge elns(lenge siden jeg har sett den) vet noen hva den heter? han kjører en charger i den filmen(TROR jeg)

Den heter Vanishing Point, er en remake av filmen fra 71 som er mye bedre.. (Remake'en er fra 97) Og det er ikke en Charger han kjører... Det er en 1970 Challenger.. Mye fetere bil... Faktisk den feteste..

Gone in 60 seconds fra 74 er også sykt bra.(Inneholder ei nesten 50 minutter lang biljakt i en 71 Mustang

Endret av Bjørn_Sa

If it aint broken, don't fix it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en film fra 1977 som heter Grand Theft Auto.

Dette er noe av det "spektakulære" som står bak på filmen:

"15 bilkræsj,23 ødelagte kjøretøy og 24 eksplosjoner taler sitt tydelige språk,dette er tidenes slakter-film" De tok den virkelig heeeelt ut...he he :D

Filmen "Siste natt med gjengen" Her er det biler fra 30-40-50 tallet,da hotrods og gateløp var i sitt ess.

Endret av Skodaracing

2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT,

1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html

"Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider