VolvoBamse Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 BCB.no har baklys med hvite blinkere til 1171,- per stykk, og pedersens-racing.no har til 1940,- per par. Hvordan er kvalitetsforskjellen på disse to? Har hørt mye om lekkasjeproblemer. Hvordan er det å bestille fra radicast.se Hva blir prisen i norske kroner for ett par baklykter derifra? Disse er jo med helhvit topprekke og ser mye bedre ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 BCB.no har baklys med hvite blinkere til 1171,- per stykk, og pedersens-racing.no har til 1940,- per par. Hvordan er kvalitetsforskjellen på disse to? Har hørt mye om lekkasjeproblemer.Hvordan er det å bestille fra radicast.se Hva blir prisen i norske kroner for ett par baklykter derifra? Disse er jo med helhvit topprekke og ser mye bedre ut. for å få pris fra hvilken som helst kurs går du bare inn på google.no skriver inn "xxxxsek (altså pris i svenske kroner) in nok" så får du svar i norske kroner. men du kan for eksempel og skrive "xxxusd in nok" så får du dollar i norske kroner :) men kvaliteten vet eg ikkje, men hadde vært greit å vite selv, må bestille meg kvite blinklys bak jeg og ;) Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 De lyktene som produseres i Malaysia (BCB og Pedersens i hvert fall) er dårlig passform på + lekker som en sil uten at du tetter de før bruk. Radicast skulle være samme greiene også, iflg nr. men vet aldri. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 De fra pedersen lekker som bare det, etter å ha vaska bilen så ligger det skum(såpe inne lykta! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 ang. priser i norske kroner på radicast, er det bare å gå i rullevinduet der og endre fra sek til nok, så ser du prisene.med dagens kurs blir de jo billige.og dem skriver verdi på under 200kr på små pakker, dermed slipper du momsen..de er grei sånn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Tror den endelige konklusjonen i ALLE lignende tråder ble at man bør bruke de originale lyktene og bytte blinkglasset hvis man vil ha tett lykt som passer. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Kjør med orange blinkers rundt om. Ser mye bedre ut enn hvite. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersTM Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Kjør med orange blinkers rundt om. Ser mye bedre ut enn hvite. Men man må jo ha hvite blinkers først en stund, før man synes dette!:) Siter Volvo 240 GL 1989 - http://www.bilforumet.no/200-serien/170378-anderstm-volvo-240-1989-a-2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian S. Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Kanskje det er noe i det? Må ha hvitblinkers når man er fersk i gamet også vokser man det av seg etterhvert og angrer på at man brukte 2-3000kr på hvitblinkers når de originale faktisk er best og finest. Siter 92 Volvo 245tic. 88 Volvo 245gl. X75 Volvo 245 Gröna lynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 for min del synes jeg røde blinkers bake er pent:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xwewit Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Drit i fukta da, lyktene er såpass ventilerte at fukta er borte etter kort tid. Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kohler Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 ville kjøpt fra radicast... mine som jeg kjøpte hos BCB hadde ræva passform å dem er søkk lekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoBamse Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Har faktisk vurdert å gå tilbake til orginale orange blinkere fremme også, og kjøre helt originalt. Noen som har strøkne originale baklykter å selge til en billig penge? Kanskje byttes i refleksplate, 52 mm volvo turteller og annet gammelt slafs jeg har liggende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Ei refleksplate er vel en del mer verdt enn lyktene. Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoBamse Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Joda, men jeg trenger lykter og ikke refleksplata. Kosta ikke disse plastdingsene knappe 400,- i sin tid da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg