HP-Invent Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Jeg har moddet litt bakgrunnen på speedometeret mitt... Noen som har noen synspunkter? Andre som har andre bra alternativ? Jeg vil ikke modde mer enn nederste delen av speedometeret, så hvis noen andre har andre eksempel som får det til å smelte mer sammen med det orginale blir jeg glad. Her er mitt utkast. og orginalen.... Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HP-Invent Skrevet Desember 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HP-Invent Skrevet Desember 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 ble slik i stedetfor... Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 tror du bør ta ut skiven og scanne den istedet. Evt. ta bildet uten blits i et rom med mye lys. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HP-Invent Skrevet Desember 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Resultetet mitt ble slik... Fra max 180km/t til 250 km/t http://www.home.no/evosamara/fart.JPG Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg