Flacid Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 vil disse passe rett på? http://cgi.ebay.de/SCHEINWERFER-ANGEL-EYES-AUDI-A4-B5-SCHWARZ-ANGEBOT-NEU_W0QQitemZ190290963396QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh�r?hash=item190290963396&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A2%7C39%3A1%7C240%3A131 er det billigste og beste alternativet så langt :) regner med jeg slipper Facelift mod. og hva sier dere om frakt til norge? blir vel ikke toll siden det er elektronikk. kan event. bestille til Åre(EU) da jeg drar dit ganske regelmessig. takk for svar! Lars-Erik Siter Audi A4 1.8 Avant -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Ser ikke ut som slipper unna å kutte litt i framskjermene nei. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Ser ikke ut som slipper unna å kutte litt i framskjermene nei. Syns nå det ser ut som han slipper det jeg :) Samme som jeg hadde, og kutting var ikke nødvendig da:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Beklager. Tysken min er ikke så bra. Oversatte til engelsk, og ser at de passer pre-facelift og ikke facelift. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Hehe:) Tysk er et møkkaspråk:) Til trådstarter; de lyktene har en tendens til å dugge;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Kanskje det funker å putte på litt silikon rundt? da skal det ikke komme noen veske eller dugg i, mener jeg. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flacid Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 burde funke med sika? litt heftigere frakt fra USA så titter derfor innom den tyske skiten. Siter Audi A4 1.8 Avant -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Ja, legg litt silikon rundt kanten, da blir det bedre:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flacid Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 men hvordan funker frakt og toll etc? blir noe så styggdyrt eller er det overkommelig? event. mer overkommelig å bestille til sverige? Siter Audi A4 1.8 Avant -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Bestill fra Tyskland du :) Ikke toll, men du kan være uheldig og ende opp med å betale moms;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Tror jeg ville sett på noen Depo faceliftlykter heller, med Xenon mod.. pass på å å få euroversjon da, med klarglass blinker. Da må man modde riktignok.. Kutte kanten, småfiks med kabler, og motoren må byttes. Annet enn det ser jo Depo 4-deler settet bra ut også! Mye bedre enn originalt, og der smetter alt rett på. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Tror jeg ville sett på noen Depo faceliftlykter heller, med Xenon mod.. pass på å å få euroversjon da, med klarglass blinker. Da må man modde riktignok.. Kutte kanten, småfiks med kabler, og motoren må byttes. Annet enn det ser jo Depo 4-deler settet bra ut også! Mye bedre enn originalt, og der smetter alt rett på. Enig med deg der;) Gikk selv fra angel eyes til DEPO facelift, og har ikke angret et sekund!! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flacid Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 takk for masse bra svar. har ikke tilfeligvis et bilde? kan såklart vurderes! og pris, xenon er jo styggdyrt? Siter Audi A4 1.8 Avant -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 (endret) takk for masse bra svar. har ikke tilfeligvis et bilde? kan såklart vurderes! og pris, xenon er jo styggdyrt? Her er min med Depo facelift;) Her er den med xenon;) Min er sedanen;) Xenon er ikke spess dyrt nei, ender opp på mellom 500kr og 1000kr for xenon til både nær og fjern;) Endret Mars 4, 2009 av Sandmo Bedre bilde Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flacid Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 link til full pakke? fått veldig mye utav dette så langt edit, leifs Siter Audi A4 1.8 Avant -98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg