Gå til innhold

Enda et Angel Eyes spm.. A4 -98

Ranger emnet

Flacid

Anbefalte innlegg

aha,da skl je høre om slike med det samme je ringer om etterkontroll:)har du noe ca pris el selv om je finner det ut når je ringer dit!hehe:):)

husker ikke exakt pris da jeg var der å lånte motor, trur det var rundt 3-400 kr for stk:D hehe

Motor til prefacelift hvar nesten dobbelt så dyr:op: hehe

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tok en råsjangs og bestilte svarte facelift onepiece angeleye projector sett fra ebay for en tusenlapp.. og to xenonsett fra vvme.

Nye alulister til dørene, kromringer til instrumentpanelet, nytt girlær, nye dekkventiler, krom-skiltholdere, en nøkkelring og fjernstyrt åpne/lukkemekanisme. Phew!

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Sitter og knoter med lyktene nå. Vel ikke akkurat nå da, men ja. Alt er klart, men lurer på hvordan dere som har installert Depo / Valeo lykter har gjort det med koblingen?

Bør jeg bare forgrene alle ledningene før bilens originalplugg, og patche dem inn etter pluggen på lykten? Kutte et lite hull, dra dem igjennom, og tette rundt?

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vet jeg kobler dem slik som prefacelift => facelift. Det ekke problemet, problemet er egentlig hvordan jeg helt praktisk kobler meg inn på den nye kontakten uten å kortslutte det eller gjøre det utsatt for fukt. På den nye kontakten satt pinnene såpass tett at jeg ikke kan kjøre flatstiftkontakter med krympestrømpe nedi iallefall..

Og petter, slapp av, disse ekke harry, det er de svarte Depo lyktene :D

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider