mordi87 Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 aha,da skl je høre om slike med det samme je ringer om etterkontroll:)har du noe ca pris el selv om je finner det ut når je ringer dit!hehe:):) husker ikke exakt pris da jeg var der å lånte motor, trur det var rundt 3-400 kr for stk:D hehe Motor til prefacelift hvar nesten dobbelt så dyr:op: hehe Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Tok en råsjangs og bestilte svarte facelift onepiece angeleye projector sett fra ebay for en tusenlapp.. og to xenonsett fra vvme. Nye alulister til dørene, kromringer til instrumentpanelet, nytt girlær, nye dekkventiler, krom-skiltholdere, en nøkkelring og fjernstyrt åpne/lukkemekanisme. Phew! Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Sitter og knoter med lyktene nå. Vel ikke akkurat nå da, men ja. Alt er klart, men lurer på hvordan dere som har installert Depo / Valeo lykter har gjort det med koblingen? Bør jeg bare forgrene alle ledningene før bilens originalplugg, og patche dem inn etter pluggen på lykten? Kutte et lite hull, dra dem igjennom, og tette rundt? Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 du kobler dem lik som på facelift;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 1 råd.. Kjøp deg heller facelift lykter en Angel eyes ! Angel Eyes hører hjemme hos BMW ! hvertfall mitt råd ! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Jepp, vet jeg kobler dem slik som prefacelift => facelift. Det ekke problemet, problemet er egentlig hvordan jeg helt praktisk kobler meg inn på den nye kontakten uten å kortslutte det eller gjøre det utsatt for fukt. På den nye kontakten satt pinnene såpass tett at jeg ikke kan kjøre flatstiftkontakter med krympestrømpe nedi iallefall.. Og petter, slapp av, disse ekke harry, det er de svarte Depo lyktene :D Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 hvilken Petter mener du? :op: bare dra ledningene gjennom lokket bak på lykta og tett igjen med tec7/sikafleks/taktettnings middel i gjennomføringen ;) så kobler du alt inni lykta ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2009 Det var jeg som trodde det var du som svarte, jeg svarte egentlig AudiRS4 :p Men ja, jeg sitter her og småkobler nå, men har allerede kabelspaghetti fram og tilbake fra ballasten bak pæren der nå da.. får se hvordan dette ender! :p Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg