Furie Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 "Varmkjøringsregulator og gasspjeld fra Audi 5E ( gamle 133/136 hesters Audifemmer med K-sprut ) passer rett inn i en Golf / Jetta 1.8 8V / 16V motor" Leste dette i en tråd angående trimming av motor, men jeg vil jo gjøre dette for å bli kvitt mitt lille problem. Hvis jeg kan bruke denne fra Audi så er det jo litt større muligheter for å finne delen..! Dessuten, Audi 5e - vil dette si: alle femmere med K-jet? Altså Audi 80/90/100 femmere? Eller er jeg heeeelt på bærtur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 I "fare" for at dette også blir slettet: Er det noen her inne som vet? Skal på huggern i morra, hadde vært kjekt å vite til det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2009 Det skal passe det ja. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Oki, da takker jeg for svaret :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg