rakriste Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Har noen handlet inn deler fra tyskland (eller andre steder) som dere kan anbefale. Noen som har prøvd http:http://www.carparts-online.de ?? leter etter diverse deler til min golf mk1. send meg en pm Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest www.vwbus.no Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Handler vær uke fra Tyskland, aldri prøvd disse men de fleste er helt greie å ha med å gjøre, være er det med Engelske firmaer der de er små, handler også mye på e-bay.de også der bare posetivt Martin http://www.vwbus.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 jeg bestilte noen deler nå fra carparts. kom på 1800,- nok hvor mye kan jeg regne med i tollavgifter da? hvor handler du fra? hva? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest www.vwbus.no Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 24% moms må du ut med i tillegg på frakt pluss evt tollings gebyrer. jeg handler mange steder fra, har handlet fra utlandet siden 1988. det er av og til at det ikke stemmer og noen få ganger har det aldri kommet noe, selv etter utalige purringer etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 noen du kan anbefale som har litt vw stuff Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest www.vwbus.no Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 kommer an på hva slags deler og utstyr du er ute etter kjøp følgende blader vw scene, wob, vw seed, etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Har sett etter flere slike blader men finner dem nesten ikke.. var heldig og fant vw golf scene for noen dager siden. deler jeg er ute etter er f.eks lykter, inventar ting.. og ting og tang (kjekt å ha) osv.. syns det er vanskelig å søke etter tyske sider. kan ikke akkurat skryte av min tysk, så babelfish er min gode venn.(translate side) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest www.vwbus.no Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Vist du bor i oslo så stikk inom narvesen på contiental, mellom slottet og stortinget Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Desember 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Takk, skal ta meg en tur ned til sentrum senere idag. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg