DRFT-R Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Hei! Driver å bygger meg en ny hjemmeside har i hele natt kuka meg frem til mye rart! men et sted stoppa det! For eksempel denne! http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex8/autocenter.htm For å klare å få et nytt "popup" vindu som hovedside.. Linken er grei.. men jeg vil veldig gjerne fjerne alt i det vinduet! Altså status, adresse etc. REN ramme trenger jeg! men jeg blir veldig forvirret når det gjelder commandsa under der! her er hoved koden som skal i <head> //// <script language="javascript"> var win = null; function NewWindow(mypage,myname,w,h,scroll){ LeftPosition = (screen.width) ? (screen.width-w)/2 : 0; TopPosition = (screen.height) ? (screen.height-h)/2 : 0; settings = 'height='+h+',width='+w+',top='+TopPosition+',left='+LeftPosition+',scrollbars='+scroll+',resizable' win = window.open(mypage,myname,settings) } </script> //// Linken som aktiverer scriptet //// <a href="http://wsabstract.com" onclick="NewWindow(this.href,'name','400','400','yes');return false">Website Abstraction</a> //// SÅ! kommer saken! for å klare å aktivere f.eks noen av de her directories location menubar resizable status toolbar Hvordan skal de legges opp i hoved scriptet? for at de funker vel å merke! Skulle gjerne fjerna alt utenom resizable Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 (endret) settings = 'height='+h+',width='+w+',top='+TopPosition+',left ='+LeftPosition+',scrollbars='+scroll+',resizable='no', menubar='no', status='no',' Endret Mars 4, 2009 av ivers Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Tester;!) Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Nope.. ingen av dem som funker som du ga meg nå... koden blir bare avbrutt og siden åpnes på vanlig måte Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 <script language="javascript"> var win = null; function NewWindow(mypage,myname,w,h,scroll){ LeftPosition = (screen.width) ? (screen.width-w)/2 : 0; TopPosition = (screen.height) ? (screen.height-h)/2 : 0; settings = 'height='+h+',width='+w+',top='+TopPosition+',left ='+LeftPosition+',scrollbars='+scroll+',resizable, menubar, status' win = window.open(mypage,myname,settings) } </script> Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 funker det ikke nå kapper jeg blodårer ass! Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 robert er nå dau Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 (endret) men det der er java, ikke html:P forstår jeg det slik at det denne skal gjøre er å åpne linken i et nytt vindu? og la deg resize det? eller er det noe mer den gjør? Endret Mars 4, 2009 av ZAbatmaN 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 settings ='height='+h+',width='+w+',top='+TopPosition+',left ='+LeftPosition+',scrollbars='+scroll+',resizable='no', menubar='no', status='no',' Dukan prøve dette, og bytte ut "no" med false.. altså slik: settings = 'height='+h+',width='+w+',top='+TopPosition+',left ='+LeftPosition+',scrollbars='+scroll+',resizable='false', menubar='false', status='false',' Har ikke peiling på java, men i html så er det false som er brukt. Kan html, men ikke java :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 (endret) Hvis du kan forklare litt bedre hva du vil at skal skje, så skal jeg prøve å hjelpe deg :) Har du en link på internett-sida di, som du vil at skal komme opp i et nytt vindu? (samme som skjer når man høyreklikker på en link og velger "åpne i nytt vindu") Endret Mars 6, 2009 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 men det der er java, ikke html:P Nei, det er ikke Java, men Javascript. To helt forskjellige ting, selv om begge tilhører C-familien. Hvis du kan forklare litt bedre hva du vil at skal skje, så skal jeg prøve å hjelpe deg DRFT-R er midlertidig utestengt (jeg har ventet lenge på det), så han kommer ikke til å svare på en stund. Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Nei, det er ikke Java, men Javascript. To helt forskjellige ting, selv om begge tilhører C-familien. DRFT-R er midlertidig utestengt (jeg har ventet lenge på det), så han kommer ikke til å svare på en stund. jeg fikk jo deg banna buskmann, det var nydelig serru;):ssip: da var bilforumet greit å henge på;) nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Han kommer igjen om en uke Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg